|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| elad11 |
אם מישהו רוצה להוריד את המשחק
America's Army - Operations 'Recon'
(משחק משהו של הצבא האמריקאי - עוד לא התקנתי)
שייכנס ל
http://66.220.21.11/ |
|
|
| warpedd_ |
**bump**
טוב שמעו אין לי כלכך קשרים בעולם המשחקים
וממש בא לי לשחק וורקרפט 3
יש מצב שמשהו יצרוב לי
?????
אין לי בעיה של תחבורה אבל עדיף באזור השרון |
|
|
| Narcotic Mind |
| אני יכול לארגן לך לינק אם אתה רוצה להוריד |
|
|
| warpedd_ |
יש לך לינק ל
ISO? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by warpedd_
יש לך לינק ל
ISO? |
לי אחוקי אין לינק להביא לך, אבל לאחד כמוך וכמוני שאין לו קשרים בעולם התחתון הכי פשוט להוריד את החמור שאצלי בחתימה או עוד יותר פשוט את החבר החדש שלו:
www.overnet.com
(אל תשכח להוריד שמה גם את הנקודה נט)
ולכתוב בחיפוש:
grand sharereactor
וזה יוציא לך רשימה של כל ה
grand.therft.auto.3.....blablabla
תוסיף את כל הקבצים האלה להורדה ותתן לתכנה לעשות את שלה, יותר זמן יעבור יותר מהר היא תוריד.
ואני מבטיח לך שהם יעבדו לך בלי בעיה
ודרך אגב זה יוריד יותר לאט אם יש לך פיירוול אבל תוכל לתקן את זה אם תעשה פרוורד לפורטים של התוכנה.
:nervous: |
|
|
| warpedd_ |
אני רוצה את וורקרפט 3
ולא הסתדרתי על החמור
אני יודע איך לעבוד איתו
נו בחיית אף אחד לא יכול לצרוב לי |
|
|
| Flotser |
אופס....
:p
בכל זאת דבר ראשון תכתוב אותו דבר רק תחפש את וורקרפט
ואני יודע שהחמור עושה בעיות לכמה אנשים ולפעמים אין לי מושג אפילו איך לסדר את זה ובגלל זה המלצתי לך על התחליף של החמור, שאותה בנה אותה אחד שבנה את החמור אבל עכשיו היא בלי סרברים ותמיד מתחברת ולא עושב בעיות למרות שהיא ממש חדשה כנס שוב ל
www.overnet.com |
|
|
| HyPeRSoNiC |
תגיד פלוצר,
החמור הזה יותר טוב מהקאזה??????
ואם אני מוריד אותו, אז יש לו איזה
spyware
או משהו כזה??????
תגיד לי כי אם כן אני לא יוריד אותו....... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
תגיד פלוצר,
החמור הזה יותר טוב מהקאזה??????
ואם אני מוריד אותו, אז יש לו איזה
spyware
או משהו כזה??????
תגיד לי כי אם כן אני לא יוריד אותו....... |
החמור ברור יותר טוב מקאזה אבל קצת מסובך לפעמים לעשות שיתחבר וכל זה לכן אני ממליץ לא את החמור אלא את:
www.overnet.com
אל תשכח להוריד מאותו מום גם את ה
.NET
בעיקר הוא טוב כי יש שמה פול משחקים מלאים וסרטים יותר מבכל תוכנה אחרת למרות שאי אפשר למצוא שמה ממש הרבה שירים
ולא אין שמה
spyware
כאילו יש שמה פרסומת, אבל זה סתם פרסומת, כי בעצם זה בנוי על ממשק של אתר אינטרנט כאילו לא יודע בדיוק. ואתה לא תראה שמה שמפרסמים בעברית כמו כמו בקאזה כי יודעים שאתה מישראל ושאתה נכנס ל
sex4free :p |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Flotser
החמור ברור יותר טוב מקאזה אבל קצת מסובך לפעמים לעשות שיתחבר וכל זה לכן אני ממליץ לא את החמור אלא את:
www.overnet.com
אל תשכח להוריד מאותו מום גם את ה
.NET
בעיקר הוא טוב כי יש שמה פול משחקים מלאים וסרטים יותר מבכל תוכנה אחרת למרות שאי אפשר למצוא שמה ממש הרבה שירים
ולא אין שמה
spyware
כאילו יש שמה פרסומת, אבל זה סתם פרסומת, כי בעצם זה בנוי על ממשק של אתר אינטרנט כאילו לא יודע בדיוק. ואתה לא תראה שמה שמפרסמים בעברית כמו כמו בקאזה כי יודעים שאתה מישראל ושאתה נכנס ל
sex4free :p |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מבין.... פשוט אני קצת בפאניקה כי חבר שלי שלח לי תוכנה שסורקת ומוחקת את כל תוכנות ה-
spyware
מהמחשב שלי............... הוא מצא 154 תוכנות..........
חחחחחחחחחחחחח
ותודה על ההסבר. אני ינסה את החמור, וגם את
overnet
פשוט חסר לי מקור להורדת משחקים......
אגב, בקשר לקאזה, אני מצאתי גירסה של הקאזה שהיא נקיה מתוכנות
spyware......
קוראים לה קאזה-לייט..... אם אתם רוצים אותה, לכו לאתר
www.kazaa-lite.com
ותורידו.......... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אגב, בקשר לקאזה, אני מצאתי גירסה של הקאזה שהיא נקיה מתוכנות
spyware......
קוראים לה קאזה-לייט..... אם אתם רוצים אותה, לכו לאתר
www.kazaa-lite.com
ותורידו.......... |
כן שדרך אגב יצא גרסה חדשה של קאזה-לייט
1.72
אנ אפילו אהיה נדיב ואתן לכם לינק
כי כמו שזכור לי את הגרסה הקודמת איאפשר היה להוריד מהתאר של קאזה לייט
kali172e.exe
אני משתמש בזה גם לפעמים למשל בשביל להוריד שירים בעברית |
|
|
| warpedd_ |
טוב קבלתי את וורקרפט תודות לאריק
זה משחק כלכך אדיייר
חוץ מזה הוא הביא לי גם את
neverwinter nights
שכרגע אני עוד לא לגמרי מבין איך לדחק בזה
וsof2
שהמשחב שלי לא מספיק חזק בשביל להריץ אותו |
|
|
|
|