|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
עזבו אתכם
עוד מעט יוצא
black & white 2
משחק גדול... הייתי מכור לראשון |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
תעבוד דרך
www.lh.2y.net
הם היום הכי חזקים בארץ אני חושב |
מלך אתה :)
הגירסה הכי פצצה שיש..
היום הורדתי את
photoshop 8
על
25kbps יציב:p
ד"א
halo : combat evolved
שווה משו ? |
|
|
| DjChook |
אני לא התחברתי ל
HALO
אבל ואלה.. איש איש וטעמו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
עזבו אתכם
עוד מעט יוצא
black & white 2
משחק גדול... הייתי מכור לראשון |
גם ביונדו מאוד אהב את הראשון
והוא עשה רמיקס למנגינה של זה
גם טראק קורע בהחלט... כמעט כמו האיי אוף דה טייגר!!! :stongue: |
|
|
| arik |
Chaos Legion
ה-משחק
ב ה יודעת |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by arik
Chaos Legion
ה-משחק
ב ה יודעת |
איזה סוג אריק ? |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
איזה סוג אריק ? |
RPG
סרטים הגראפיקה האנימציות ממש כמו
FINAL FANTASY
מה שהופך את זה למגניב
נ.ב
סיימתי את המשחק החדש
the lord of the rings the return of the king
משחק ממש חזק
אשכרה מרגישים כמו בסרט |
|
|
| ADiSH |
הדמו טוב
אבל הקטע שהמצלמה לא זזה לפי השחקן מעצבן.. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by arik
RPG
סרטים הגראפיקה האנימציות ממש כמו
FINAL FANTASY
מה שהופך את זה למגניב
|
אחלה, אני יתחיל להוריד אותו שבוע הבא או משהו
אני בתהליכי הורדה של איזה קווסט
The Black Mirror
אבל אין סורסים בשיט :\ |
|
|
| nFaivel |
| תורידו את המשחק הזה של הארי פוטר משו קווידיץ ראסמי הוא בן זונה חח!:D |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by nFaivel
תורידו את המשחק הזה של הארי פוטר משו קווידיץ ראסמי הוא בן זונה חח!:D |
חחחחח זה כזה עלוב אני זוכר ששיחקתי בראשון ונקרעתי מצחוק
כמה ימים אחרי זה אני קולט את זה בחנות ומחשבים וזה עולה 150 שקל |
|
|
| nFaivel |
חחחח זה לא כזה זה המשחק הזה שהם משחקים עם המטטה שלהם אני אומר
לך משחק נחמד ראסמי חח!:D |
|
|
|
|