|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ragnarok |
קווסטים הם בסדר.... אבל לא מתקרבים אפילו לפינל פאנטאזי
:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
ד"א אני יודע שאני מציק בעניין הזה אבל אתה יכול בבקשההההההה לשלוח לי את הסטים מטראנס אנרג'י באיייסיקיו? בלילה כזה
אני מבטיח שאם תשלח לי אני אנסה לשים את זה באתר שיש לי של נטויז'ן כדי שכולם יוכלו להוריד.. |
שלח לי
PM
אם אתה עדיין צריך את הסטים האלו ואני ייתן לך פרטים של ה
FTP |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Ragnarok
קווסטים הם בסדר.... אבל לא מתקרבים אפילו לפינל פאנטאזי
:D |
איזה פיינל פאנטזי
תעזוב אותך בחייך......
אני אוהב מכונית ספורט
1st preson
אבל שתי סוגים שאני ממש ממש אוהב זה לנהל קבוצת כדורגל ומשחקי חשיבה |
|
|
| Ragnarok |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איזה פיינל פאנטזי
תעזוב אותך בחייך......
אני אוהב מכונית ספורט
1st preson
אבל שתי סוגים שאני ממש ממש אוהב זה לנהל קבוצת כדורגל ומשחקי חשיבה |
?מכוניות ספורט
...נו באמת
?איך אפשר להשוות בכלל לסדרת משחקים ענקית כמו פינל פאנטאזי
...יכול להיות שאתה פשוט לא מכיר, זה מאוד לא מוכר כאן בארץ |
|
|
| MoSH_MaN |
מכיר
זה הטעםם שלי!
כבוד! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
פיינל פנטזי משחק גדוללללללללללללל
גמרתי את 7-8
עכשיו אני מחפש לקנות את 9
אני אוהב משחקים כאלה בסגנון של פיינל פאנטאזי
role playing games
אני מת גם על הסדרה של
might & megic
גמרתי את כולם מ6 עד 8
חבל שהפסיקו לייצר את הסידרה, לא הרבה אנשים אוהבים משחקים כאלה
חבל... |
|
|
| MoSH_MaN |
אני מת על
HEROS 3!
משחק ענק מחכה בקוצר רוח ל4 אני משחק את זה עם חבר שלי שהוא תותח וגם אני טוב |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יצא כבר 4 באינטרנט
ראיתי את זה לפני כמה זמן ב
easy warez |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני מת על
HEROS 3!
משחק ענק מחכה בקוצר רוח ל4 אני משחק את זה עם חבר שלי שהוא תותח וגם אני טוב |
אני מת על
HEROES !!!
עננננננק
אבל במודם זה מעצבן - צריכים לחכות שכל אחד יגמור את התור |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
יצא כבר 4 באינטרנט
ראיתי את זה לפני כמה זמן ב
easy warez |
חה חה חה חה
easy warez
איזה אתר זבל נראה לך שיצא סתם כתוב שמה...
www.isonews.com
שמה אתה כתוב מה יוצא חדש אני יכול להשיג הכל שמה
ואני יכול להביא הכל בעד
0 day trance |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני מת על
HEROES !!!
עננננננק
אבל במודם זה מעצבן - צריכים לחכות שכל אחד יגמור את התור |
לאקי אני רואה שיש לנו טעם דומה! :P |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לאקי אני רואה שיש לנו טעם דומה! :P |
:D
גם
NEED FOR SPEED
פצצה - אהבתי את כל הסידרה
והאחרון עם הפורשה שאתה יכול להיות בודק מכוניות וכאלה - איזה רעיון ענק
:)
אתה מכיר את
"האורגים"
?
משחק ישן |
|
|
|
|