|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני הבנתי שהם מייצרים את המשחק רק ל
CONSOLES... |
ככה זה היה שנה שעברה
לא השנה |
|
|
| DjNumShum |
| NBA ייצא למחשב בערך עוד שבוע |
|
|
| DjNumShum |
NBA Live 2003 (c) EA Sports
יצא |
|
|
| DjNumShum |
אני מתחיל להרודיא ת זה תיכף נודיע לך איך זה עובד
למרות שיש לי GEFORCE4 |
|
|
| MoSH_MaN |
השגתי את זה אתמול בלילה אבל לא נראה לי שאני הולך לשחק את זה במילא
אין לי כמעט מזן
מהשחק היחיד שאני ישחק זה יהיה
Medal of Honor Allied Assault Spearhead
שאני חשבתי שיוצא ב18
אבל נראה לי שמחר זה יוצא |
|
|
| DjNumShum |
| משחק נחמד לאללה NBA |
|
|
| MoSH_MaN |
OMFG!!!!!!!
Medal_of_Honor_Allied_Assaut_Spearhead_Expansion_Pack-FLT
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
:eyes: :eek: :eyes::eyes: :eek: :eyes::eyes: :eek: :eyes::eyes: :eek: :eyes::eyes: :eek: :eyes::eyes: :eek: :eyes::eyes: :eek: :eyes::eyes: :eek: :eyes::eyes: :eek: :eyes::eyes: :eek: :eyes::eyes: :eek: :eyes: |
|
|
| DjChook |
| חייבים את המקורי ? |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by guetag
אז זה יעבוד ב
VOODO 3? |
לא חושב אחי
אבל מאיפה אני יודע בעצם |
|
|
| Sniper |
פאק אני כ"כ רוצה תמלאאא
יואוו זה אחד המשחקים שאני הכי מחכה להם |
|
|
|
|