return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 29)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
אהה חברה..
תנו לי הצעות למשחקים שווים באמת..
מה 3-4 חודשים אחרונים..
נגיד מתחילת הקיץ

שאני יכול להוריד בפרד.
למחשב..

סוף סוף קניתי מחשב חדש והכל
ואין לי במה לשחק :\

מנג'ר כבר התקנתי
[ ד"א - יוצא החדש עוד 12 יום !!! ]

אמ...
קווסטים ומשחקי פעולה הכי מתקבלים :D
אבל כל השאר גם יהיה בסדר

תודה מראש :toothless
hazzard
מישהו יכול לעזור אני זוכר משחק שקראו לו דיאבלו שניים משחק מפחיד לאללה
אבל תותחי אהבתי את הקטע של הסרטים והעלילה
למישהו יש משחקים בסגנון?
arik
quote:
Originally posted by hazzard
מישהו יכול לעזור אני זוכר משחק שקראו לו דיאבלו שניים משחק מפחיד לאללה
אבל תותחי אהבתי את הקטע של הסרטים והעלילה
למישהו יש משחקים בסגנון?


משחק מפחיד לאללה?@#@$

טוב כל אחד והפחדים שלו!

ומאז שיצא דיאבלו 2 יש עוד 100 משחקים בסיגנון
hazzard
quote:
Originally posted by arik
משחק מפחיד לאללה?@#@$

טוב כל אחד והפחדים שלו!

ומאז שיצא דיאבלו 2 יש עוד 100 משחקים בסיגנון

נו אז זרוק שמות
ומה שהפחיד זה הקטע של הסרטים בין שלב לשלב
ואם מבינים אנגלית בכלל מצמרר
DJ-Kreing^^
משחקים בסטייל דיאבלו זה
role playing games

משחק טוב בסגנון הוא
Neverwinter nights
וחבילת השיפור החדשה שלו...
KrazyDJs
baldurs gate 2
או משו כזה
גם משחק בסיגנון אני חושב
DjChook
בולדורז גייט זה יותר ההרפתקאות מאשר בדיאבלו שאתה רק שוחט את כולם

דרך אגב אם אתם אוהבים דיאבלו 2
יצא פאטץ ענק למשחק הזה שמסדר ועושה המון דברים אז כדי להכנס לאתר של בליזרד ולבדוק
KrazyDJs
אפחד לא יכול לעזור לי בנוגע להמלצות למשחקים ? :\


ואני צריך עוד משהו קטן..
גירסה פרוצה של
eMule
אחת נורמלית..
שתעבוד טוב גם על מעבד
amd athlon xp
כי הבנתי מחבר שלי שמתעסק עם זה שזה לפעמים עושה בעיות :\

יש מצב לפנק איזה צב ?
או לפחות לתת גירסה נורמלית ?:haha:
DjChook
תעבוד דרך
www.lh.2y.net
הם היום הכי חזקים בארץ אני חושב
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by DjChook
בולדורז גייט זה יותר ההרפתקאות מאשר בדיאבלו שאתה רק שוחט את כולם

דרך אגב אם אתם אוהבים דיאבלו 2
יצא פאטץ ענק למשחק הזה שמסדר ועושה המון דברים אז כדי להכנס לאתר של בליזרד ולבדוק


הממ חן אתה משחק אולי במקרה בדיאבלו בבטל נט?
:rolleyes:

אני שיחקתי במשחק הזה ברשת כמעט שלוש שנים, עכשיו חצי שנה אני נגמל
אין הייתי מכור פעם, אבל אז כשחדרו לשם כל הפריצות והחרא נטשתי כי המשחק איבד מערכו...

עכשיו הפאטץ' החדש אמור לתקן את הפריצות ולמחוק את כל הזיופים והחרא, יהיה נחמד לבדוק מה התחדש שם...

DjChook
לא. משום מה לא התחברתי ל
BATTLE.NET
עם דיאבלו

אני יותר בחור של
STARCRAFT ;)
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
הממ חן אתה משחק אולי במקרה בדיאבלו בבטל נט?
:rolleyes:

אני שיחקתי במשחק הזה ברשת כמעט שלוש שנים, עכשיו חצי שנה אני נגמל
אין הייתי מכור פעם, אבל אז כשחדרו לשם כל הפריצות והחרא נטשתי כי המשחק איבד מערכו...

עכשיו הפאטץ' החדש אמור לתקן את הפריצות ולמחוק את כל הזיופים והחרא, יהיה נחמד לבדוק מה התחדש שם...


כן גם אני שיחקתי תקופה ארוכה
איזה צחוקים עם ה
item editor
:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 
Privacy Statement