|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
אהה חברה..
תנו לי הצעות למשחקים שווים באמת..
מה 3-4 חודשים אחרונים..
נגיד מתחילת הקיץ
שאני יכול להוריד בפרד.
למחשב..
סוף סוף קניתי מחשב חדש והכל
ואין לי במה לשחק :\
מנג'ר כבר התקנתי
[ ד"א - יוצא החדש עוד 12 יום !!! ]
אמ...
קווסטים ומשחקי פעולה הכי מתקבלים :D
אבל כל השאר גם יהיה בסדר
תודה מראש :toothless |
|
|
| hazzard |
מישהו יכול לעזור אני זוכר משחק שקראו לו דיאבלו שניים משחק מפחיד לאללה
אבל תותחי אהבתי את הקטע של הסרטים והעלילה
למישהו יש משחקים בסגנון? |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by hazzard
מישהו יכול לעזור אני זוכר משחק שקראו לו דיאבלו שניים משחק מפחיד לאללה
אבל תותחי אהבתי את הקטע של הסרטים והעלילה
למישהו יש משחקים בסגנון? |
משחק מפחיד לאללה?@#@$
טוב כל אחד והפחדים שלו!
ומאז שיצא דיאבלו 2 יש עוד 100 משחקים בסיגנון |
|
|
| hazzard |
| quote: | Originally posted by arik
משחק מפחיד לאללה?@#@$
טוב כל אחד והפחדים שלו!
ומאז שיצא דיאבלו 2 יש עוד 100 משחקים בסיגנון |
נו אז זרוק שמות
ומה שהפחיד זה הקטע של הסרטים בין שלב לשלב
ואם מבינים אנגלית בכלל מצמרר |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
משחקים בסטייל דיאבלו זה
role playing games
משחק טוב בסגנון הוא
Neverwinter nights
וחבילת השיפור החדשה שלו... |
|
|
| KrazyDJs |
baldurs gate 2
או משו כזה
גם משחק בסיגנון אני חושב |
|
|
| DjChook |
בולדורז גייט זה יותר ההרפתקאות מאשר בדיאבלו שאתה רק שוחט את כולם
דרך אגב אם אתם אוהבים דיאבלו 2
יצא פאטץ ענק למשחק הזה שמסדר ועושה המון דברים אז כדי להכנס לאתר של בליזרד ולבדוק |
|
|
| KrazyDJs |
אפחד לא יכול לעזור לי בנוגע להמלצות למשחקים ? :\
ואני צריך עוד משהו קטן..
גירסה פרוצה של
eMule
אחת נורמלית..
שתעבוד טוב גם על מעבד
amd athlon xp
כי הבנתי מחבר שלי שמתעסק עם זה שזה לפעמים עושה בעיות :\
יש מצב לפנק איזה צב ?
או לפחות לתת גירסה נורמלית ?:haha: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DjChook
בולדורז גייט זה יותר ההרפתקאות מאשר בדיאבלו שאתה רק שוחט את כולם
דרך אגב אם אתם אוהבים דיאבלו 2
יצא פאטץ ענק למשחק הזה שמסדר ועושה המון דברים אז כדי להכנס לאתר של בליזרד ולבדוק |
הממ חן אתה משחק אולי במקרה בדיאבלו בבטל נט?
:rolleyes:
אני שיחקתי במשחק הזה ברשת כמעט שלוש שנים, עכשיו חצי שנה אני נגמל
אין הייתי מכור פעם, אבל אז כשחדרו לשם כל הפריצות והחרא נטשתי כי המשחק איבד מערכו...
עכשיו הפאטץ' החדש אמור לתקן את הפריצות ולמחוק את כל הזיופים והחרא, יהיה נחמד לבדוק מה התחדש שם... |
|
|
| DjChook |
לא. משום מה לא התחברתי ל
BATTLE.NET
עם דיאבלו
אני יותר בחור של
STARCRAFT ;) |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
הממ חן אתה משחק אולי במקרה בדיאבלו בבטל נט?
:rolleyes:
אני שיחקתי במשחק הזה ברשת כמעט שלוש שנים, עכשיו חצי שנה אני נגמל
אין הייתי מכור פעם, אבל אז כשחדרו לשם כל הפריצות והחרא נטשתי כי המשחק איבד מערכו...
עכשיו הפאטץ' החדש אמור לתקן את הפריצות ולמחוק את כל הזיופים והחרא, יהיה נחמד לבדוק מה התחדש שם... |
כן גם אני שיחקתי תקופה ארוכה
איזה צחוקים עם ה
item editor
:toothless |
|
|
|
|