|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by elad11
?באיזה משחק מדובר |
C & C - Generals |
|
|
| elad11 |
סורי על ה'בורות'......לא שמעתי
?איזה סגנון זה |
|
|
| Sniper |
משחק אסטרטגיהה
משו סופני |
|
|
| DjChook |
אסטרטגיה בזמן אחמת
לא שמעת על סדרת המשחקים
Command and conquer ?
Red alert... Red alert II... Tiberien sun...
לא אומר לך כלום ? |
|
|
| elad11 |
Red Alert
בטח אומר לי משו
יענו כמו
Warcraft
--
עזבו אותכם, אני עכשיו בקטע של קומנדוס 2
:D
משו טוווווווווווב |
|
|
| DjChook |
חחח בדיוק אז
GENERALS
אמור להיות כמו
WARCRAFT 3
גם עם כל הקטע של ההירוז, לפי מה שהבנתי
יעני יש גנרלים, שכל אחד עושה משהו אחר...
בכל מקרה צריך להיות ענק
אהה
COMMANDOS
יש שלוש, לא ? |
|
|
| elad11 |
לא, לא, אני לא חושב
אבל בינתיים אחד ושתיים תותחייייייים.... |
|
|
| DjChook |
לא זוכר
בכל מקרה סדרת משחקים גדולה |
|
|
| elad11 |
דוגרייייי
אבל דוגריייייייי
אחד המשחקים שהכי נהנתי בהם:
Leisure Suit - Larry 7
עננננננננננננק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by elad11
דוגרייייי
אבל דוגריייייייי
אחד המשחקים שהכי נהנתי בהם:
Leisure Suit - Larry 7
עננננננננננננק |
על זה גם אני יכול להגיב... :)
משחק אדיר!!!
איזה צחוקים
אני זוכר הייתי אצל חבר שלי לפני כמה שנים ושיחקנו ואבא שלו בא אלינו עושה לנו זה מה שאתם משחקים במקום ללכת להשיג את הדבר האמיתי?
מה זה זאת? כל שד שלה 10 קילו...
נשבע לכם זה האבא הכי כלי שאני מכיר!!
תמיד שאני רואה אותו אני מדבר איתו... אחלה גבר |
|
|
| elad11 |
חחחחחחחחחחח
?אתה זוכר ת'משחק
שעמם לי
אז גמרתי אותו עוד פעם לפני חודשיים |
|
|
|
|