| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
תגידו אחים שלי
למישהו פה יש את המשחק
neverwinter nights?
ויכול להגיד לי איך הוא?
כי אני מוריד אותו עכשיו ואני רוצה לדעת אם זה בכלל שווה את זה...... |
זה משחק סגנון
RPG
יענו סטייל דיאבלו אבל פי 10000 פחות כיפי ויותר מתוסבך
אמנם גרפיקה אדירה אבל אתה צריך המון סבלנות
והאקשן איטי כזה
בקשר ל
starcaft:ghost
זה ממש הצחיק אותי
חיקוי של
c&C:renegade
רק בעולם סטארקרפט
חבל שזה לא לפי-סי |
|
|