|
Markus Schulz @TLV - 25/02/05
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
Markus Schulz
כן, כן חבר'ה, זו לא טעות, מרקוס הגדול מגיע לישראל, נראה לי שכמה אנשים כאן לא הולכים לישון בחודש הקרוב, שמח שהמשאלה שלכם התגשמה ועוד יותר שמח לבשר לכם על הבשורה הזאת
להתראות בשמחות
:crazy: :eyes:
יוחאי
 |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by guetag
החודש מסתיים ב 28 אם אני לא טועה |
חחח אתה צודק...
:conf: מה הולך פה |
|
|
| YO-I |
| חבר'ה אתם צודקים, יש 28 ימים החודש, אני בודק את העניין הזה וכבר חוזר אליכם עם תשובה |
|
|
| KrazyDJs |
| נראה לי אילן רואה את זה הוא גומר במכנסיים...פעמיים...בדקה... |
|
|
| MLTK |
תחזור תחזור!!!!!!!!!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| YO-I |
טוב חבר'ה, רישמי ומאושר, מרקוס אצלינו בארץ ב25/02/05 עוד שבועיים מהיום
אילן בהחלט יכול להשתין במכנסיים
;) |
|
|
| Spitz |
בטח כרגיל 23+
:whip: |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Spitz
בטח כרגיל 23+
:whip: |
:( :( :( :( :( :( :( :( :( |
|
|
| MLTK |
וואי!!!!
סוף סוף תהיה לי הזדמנות לשמוע את האומן הענק הזה לייב מולי!!!!
:crazy: :crazy: :crazy:
כנראה כל הנדנודים לנקסט השתלמו!!! |
|
|
| taltul |
טוב את ארמין פספתי ולכן יש לי חובות כלפי נקסט :)
אני כל כך רוצה להיות שמה!!!!
ח י י ב !!! :)
...נ''ב: אסור שאילן יראה את זה ישר ככה שמישהו יכין אותו מראש
בטח הוא ישר יסלח לנקסט את כל היחס המגעיל שהם נתנו במסיבה עם ארמין... :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
מזלטובבבבבבבב!!!!!11
סוףסוףףףףףףף!!
יגאל הגשימו לך חלום אחי!!!
יוחאי תעשה טובה תן ליגאל לפתוח טרד על זה...נראה לי הכי מתאים
25.02 !!!! אני שםםםם!!!
[edit]
מקווה בשבילו שינגן את
language!! |
|
|
| shmintz_mix |
איזה יופייייייייייייי סוף סוף הוא מגיע!!!!
אני חייב לציין שהייתי בקיץ בסט לייב שלו בדאנס ואלי 2004 היה מממממממממממממממדהיייייייייייייייייים!
ובאמת אילן הולך להתלהב שהוא יפתח פה את ההודעות...בכל מקרה..... באמת מברוק ואני רק מקווה שהכל נכון אחרת יהיה באמת בעסה......... מחכה כבר ליהיות שמה!!!!! |
|
|
|
|