| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
618 punten :D NIIIIIIIIICE :D |
618?? Wat is je team dan?
Ik zit op 556. Iedereen heeft 'veel' punten. Coulthard is mijn zwakke schakel. Die ga ik verkopen voor ik denk Alonso. McLaren Mercedes had nu wel 1 puntje meer in totaal vergeleken met Toyota :D Montoya moet eens doorrijden, die gek!
Hmm... dit soort dingen van ' op safe spelen' met meerdere teams zet niet echt veel zoden aan de dijk lijkt het wel. Alles middelt toch wel uit op deze manier.... Je hebt nooit HELE hoge, maar ook nooit HELE lage. Zit er altijd tussenin. Maar nu heeft dat nog steeds weinig zin omdat Toyota het zo goed blijft doen. Hmmm...Hmmm...mijn strategie maar eens aanpassen. |
|
|