return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
FOK F1manager 2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tim81
quote:
Originally posted by jp
De grindbakken moeten weer gevuld worden


En dat zonder 'us Jos'
jp
quote:
Originally posted by Tim81
En dat zonder 'us Jos'


Jos vervangt Schumacher als ie er in 2007 mee stopt. Hij ondergaat een geheim trainingsprogramma op Maranello en zal dan 3 x wereldkampioen worden en tot Nederlands grootste sportheld ooit worden uitgeroepen. Tegen 2010 mag Albers het roer overnemen samen met Jenson Button :o
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Jos vervangt Schumacher als ie er in 2007 mee stopt. Hij ondergaat een geheim trainingsprogramma op Maranello en zal dan 3 x wereldkampioen worden en tot grootste sportheld ooit worden uitgeroepen. Tegen 2010 mag Albers het roer overnemen samen met Jenson Button :o


Jos vervangt niemand meer in de formule 1 :p
Hij gaat nu racen in Amerika. Spaargel dis zeker op :p
Tim81
Jos kan beter weer gaan karten...
jp
Nee want z'n vrouw is toch sneller
MaGiK54
Vroem vroem ik doe ook mee....:o
TranceFool
*schopje*

De Slome Donders doen dit jaar ook mee :)
SnuggLe
Let iedereen erop dat er een kans is dat Minardi niet mee doet dit weekend? :D
Ferrari doet, als enige team, moeilijk over het feit dat de auto's niet totaal aan de regelementen voldoen. De auto's van Minardi gaan hierdoor juist langzamer :S Dus wat boeit dat ferrari nou? Rest maakt geen bezwaar.

Jongens, vorig jaar won ik, dit jaar weer :p
TranceFool
Niet dat dat heel veel uitmaakt want ik verwacht toch niet dat die punten gaan pakken :D.


Misschien ben ik kippig, maar waar kan ik zien hoe de punten worden verdeeld? (heb vorig jaar niet meegedaan namelijk)
edit: laat maar :p
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Let iedereen erop dat er een kans is dat Minardi niet mee doet dit weekend? :D
Ferrari doet, als enige team, moeilijk over het feit dat de auto's niet totaal aan de regelementen voldoen. De auto's van Minardi gaan hierdoor juist langzamer :S Dus wat boeit dat ferrari nou? Rest maakt geen bezwaar.

Jongens, vorig jaar won ik, dit jaar weer :p


Minardi rijd gewoon de race. Ferrari gaat instemmen. :p Ik vole het gewoon :p

Trouwens wel vaag. Eerst zegt ferrari dat z emogen rijden....paar dagen later..."neenee, jullie mogenniet rijden"...WTF WIL JE DAN!?!? :p

Ding Chavez
quote:
Originally posted by New Wave
Minardi rijd gewoon de race. Ferrari gaat instemmen. :p


Anders wordt het wel een hele saaie race
robin
quote:
Originally posted by SnuggLe
Let iedereen erop dat er een kans is dat Minardi niet mee doet dit weekend? :D
Ferrari doet, als enige team, moeilijk over het feit dat de auto's niet totaal aan de regelementen voldoen. De auto's van Minardi gaan hierdoor juist langzamer :S Dus wat boeit dat ferrari nou? Rest maakt geen bezwaar.

Jongens, vorig jaar won ik, dit jaar weer :p


de manager van albers riep op de radio dat stottard gewoon beetje herrie loopt te schoppen om nix, zodra todt in australie is gaat is 90% gewoon tekenen (oid)

ik hoop wel op duidelijkheid anders ff team veranderen :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement