|
FOK F1manager 2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp
De grindbakken moeten weer gevuld worden |
En dat zonder 'us Jos' |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Tim81
En dat zonder 'us Jos' |
Jos vervangt Schumacher als ie er in 2007 mee stopt. Hij ondergaat een geheim trainingsprogramma op Maranello en zal dan 3 x wereldkampioen worden en tot Nederlands grootste sportheld ooit worden uitgeroepen. Tegen 2010 mag Albers het roer overnemen samen met Jenson Button :o |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Jos vervangt Schumacher als ie er in 2007 mee stopt. Hij ondergaat een geheim trainingsprogramma op Maranello en zal dan 3 x wereldkampioen worden en tot grootste sportheld ooit worden uitgeroepen. Tegen 2010 mag Albers het roer overnemen samen met Jenson Button :o |
Jos vervangt niemand meer in de formule 1 :p
Hij gaat nu racen in Amerika. Spaargel dis zeker op :p |
|
|
| Tim81 |
| Jos kan beter weer gaan karten... |
|
|
| jp |
| Nee want z'n vrouw is toch sneller |
|
|
| MaGiK54 |
| Vroem vroem ik doe ook mee....:o |
|
|
| TranceFool |
*schopje*
De Slome Donders doen dit jaar ook mee :) |
|
|
| SnuggLe |
Let iedereen erop dat er een kans is dat Minardi niet mee doet dit weekend? :D
Ferrari doet, als enige team, moeilijk over het feit dat de auto's niet totaal aan de regelementen voldoen. De auto's van Minardi gaan hierdoor juist langzamer :S Dus wat boeit dat ferrari nou? Rest maakt geen bezwaar.
Jongens, vorig jaar won ik, dit jaar weer :p |
|
|
| TranceFool |
Niet dat dat heel veel uitmaakt want ik verwacht toch niet dat die punten gaan pakken :D.
Misschien ben ik kippig, maar waar kan ik zien hoe de punten worden verdeeld? (heb vorig jaar niet meegedaan namelijk)
edit: laat maar :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Let iedereen erop dat er een kans is dat Minardi niet mee doet dit weekend? :D
Ferrari doet, als enige team, moeilijk over het feit dat de auto's niet totaal aan de regelementen voldoen. De auto's van Minardi gaan hierdoor juist langzamer :S Dus wat boeit dat ferrari nou? Rest maakt geen bezwaar.
Jongens, vorig jaar won ik, dit jaar weer :p |
Minardi rijd gewoon de race. Ferrari gaat instemmen. :p Ik vole het gewoon :p
Trouwens wel vaag. Eerst zegt ferrari dat z emogen rijden....paar dagen later..."neenee, jullie mogenniet rijden"...WTF WIL JE DAN!?!? :p |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by New Wave
Minardi rijd gewoon de race. Ferrari gaat instemmen. :p |
Anders wordt het wel een hele saaie race |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Let iedereen erop dat er een kans is dat Minardi niet mee doet dit weekend? :D
Ferrari doet, als enige team, moeilijk over het feit dat de auto's niet totaal aan de regelementen voldoen. De auto's van Minardi gaan hierdoor juist langzamer :S Dus wat boeit dat ferrari nou? Rest maakt geen bezwaar.
Jongens, vorig jaar won ik, dit jaar weer :p |
de manager van albers riep op de radio dat stottard gewoon beetje herrie loopt te schoppen om nix, zodra todt in australie is gaat is 90% gewoon tekenen (oid)
ik hoop wel op duidelijkheid anders ff team veranderen :o |
|
|
|
|