|
FOK F1manager 2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
http://5gtt.com/f1/punten.php
hier kun je je punten tot nu toe uitrekenen :)
56 punten na de eerste kwalificatie; das al bijna 1/3 van wat ik 2 weken geleden haalde ;) |
|
|
| Tim81 |
56 :eyes: !!
Ik heb maar liefst 13 punten gescoord :p
Het blijkt nu al dat ik door de mand val als F1-kenner... al beweer ik dat ook helemaal niet te zijn! Ik vind er namelijk niks aan en kijk het echt nooit eigenlijk :p Maar zulke spelletjes zijn wel geinig, misschien ga ik het dit seizoen iets meer volgen (want Albers zal me ook niet aan de buis kluisteren :toothless) |
|
|
| Jappio |
| 406 punten totaal; 2 x zoveel als vorige week :D |
|
|
| Tim81 |
| 323... toch nog wat punten bij elkaar gescharreld! |
|
|
| SnuggLe |
466 punten :D :D Ik heb Trulli, Toyota, Friesacher :rolleyes: en Mclaren. Ole ole!
(Jp, koploper bij ons, heeft er 374... Ex koploper moet ik zeggen, TOR staat bovenaan, had 446 punten...) |
|
|
| kolkiewolkie |
| 423, wel jammer dat ik van het toyotachassis afgestapt ben en R. schumi ingewisseld had. Volgende keer toch maar beter opletten die eerste race. Verder is het seizoen nu al boeiender dan vorig jaar! |
|
|
| SnuggLe |
Tsja, veel mensen kijken naar incidenten, en gooien dus meteen alles op redbull, of nu dus op toyota. Je moet naar de lange termijn kijken, zo heb ik vorig jaar gewonnen ;)
Dus gewoon eerste de zwakke schakels wegwerken in je team (minardi, jordan...) en dan pas uitbouwen. Na 1 of 2 races kan je nog niets zeggen. Oke, renault doet het goed, soi, maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer.
Plus, Renault is nu nog te duur. Maar als het zo door gaat is het: wie het eerst renault heeft, wint :) |
|
|
| basvh |
sorry wat is het saai geworden.....
kwalificatie is nu saai
pit stops zijn saai
enz
enz
ze hebben de regels zo gemaakt dat schumi niet meer kan winnen. nou gefeliciteerd er is er niet veel spannender op geworden. |
|
|
| basd |
| Die hele sport draait toch al jarenlang alleen maar om sponsor- en TV-gelden? |
|
|
| Tim81 |
| Dat vind ik nou ook altijd! De machines zijn daarbij ook nog eens van groter belang dan de coureurs... dat blijkt nu wel met Schumacher! |
|
|
| New Wave |
| 515 punten whoeheoee!! :D |
|
|
| TranceFool |
Waarom heeft die schijtjapanner niet gereden?????? :mad: :mad:
Gaat lekker na 2 races :rolleyes: ....denk dat ik maar eens in ga grijpen :p |
|
|
|
|