|
FOK F1manager 2005 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| 501 punten (met Ralf 611) |
|
|
| TOR |
had Coulthard ingewisseld voor Heidfeld.. precies niet veel verschil uitgemaakt, hehe
wel goed dat ik Trulli heb en McLaren :) |
|
|
| Dj Lex |
| 600 punten. Licht tegenvallend toch wel weer :mad: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
647 punten ;) |
Lekkerdan!! :D |
|
|
| MaGiK54 |
| 558......hoogste score tot nu toe.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
558......hoogste score tot nu toe.... |
Ik dus 556, we ontlopen elkaar niet veel.
Maarja, dat kan ook niet anders want iedereen heeft bijna hetzelfde team. Trulli met 1x Toyota en dan nog wat McLaren of Renault. Grote verschillen worden er echt niet gemaakt.
Ik hoop trouwens dat alles van Toyota een keer HARD door de mand valt, zodat al die teams met alleen Toyota afvallen :D
Tim: je hebt nu ineens HEEL VEEL knaken (want je had al 20 miljoen), wat ga je d'r mee doen? |
|
|
| Tim81 |
Volgens mij doe ik hier ook nog aan mee... Volg F1 voor geen meter, dit seizoen dus ook weer niet ondanks dit spelletje...
Kijken of ik nog wat aanpassingen kan verrichten!
Volgens mij moet ik Alonso hebben :o |
|
|
| Tim81 |
| Hmmm, ... ik heb weer wat lopen klooien! Kwam een paar honderd euro te kort om Alonso te kopen... Daarom van banden gewisseld, maar dat leverde niks op :rolleyes: Nu alleen een andere motor gekocht... Alonso dus nog maar ff wachten :( Ik zal nooit een F1-fan/kenner worden :p |
|
|
| Jappio |
| snuggle voorbij :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
snuggle voorbij :D |
LoL, is dat je doel? :D
Ach ik doe het niet slecht en heb nu een goede koop gedaan. Maar speel te behoudend, ik heb van 3 teams nu wat, ipv alles op Renault of Toyota, wat WEL heel veel punten haalt. Maar op deze manier heb ik altijd wat, en ben ik niet afhankelijk van 1 team.
Moet je eens kijken als Toyota uitvalt, hoeveel mensen HEEL weinig punten hebbeN! |
|
|
|
|