return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
FOK F1manager 2005 (pg. 17)
View this Thread in Original format
New Wave
Ik hoop dat er een paar gigantisch naar voren gaan komen.:p
jp
Montoya :whip:
Trulli :whip:
New Wave
oh damn, als montoya en trulli er in bleven had ik vette pot :p Het had niet zo mogen zijn, helaas :p Wel punten met Raikonen gehaald. met toyota ook een beetje. jammer jammer.
jp
Nou ja leuk voor ome Schumi toch?
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Nou ja leuk voor ome Schumi toch?

:o

helemaal zuig deze race voor de punten.....:o
SnuggLe
Ook voor mij, maarja, door de risicospreiding heb ik nog wel wat punten met Williams en McLaren.

Stom dat Montoya hem WEER niet uit rijdt. De eikel.
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ook voor mij, maarja, door de risicospreiding heb ik nog wel wat punten met Williams en McLaren.

Stom dat Montoya hem WEER niet uit rijdt. De eikel.

Ik ben je weer voorbij hoor Bram :D Ik own jou! :p
TOR
er zullen niet veel punten gehaald zijn deze keer

het zag er nochtans even perfect uit voor mij: plaatsen 1 t.e.m. 5 volledig bezet door teams en coureurs die ik in mn team had.. het heeft niet mogen zijn :(

leuke wedstrijd wel, en mooi dat Raikkonen weer wat aansluiting heeft in het kampioenschap
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Ik ben je weer voorbij hoor Bram :D Ik own jou! :p

Mij voorbij?
Heb je 150 punten meer dan mij dan? Ik geloof er niets van :p

Tor: ik heb er maar 245 ofzo. Jij hebt Raikonnen, dus zult er vast wel meer hebben.
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mij voorbij?
Heb je 150 punten meer dan mij dan? Ik geloof er niets van :p

Tor: ik heb er maar 245 ofzo. Jij hebt Raikonnen, dus zult er vast wel meer hebben.

KUTKUTKUT, je stata nog voor me :p Ik dacht, die bram gaat nooit zo veel punten halen. dus toch wel :p....maaarrrr ik heb er wel al weer 3 ingehaald. Kijken wat ik nu ga doen. Ik denk dat ik het hele Mclaren team nu wel ga nemen. Trulli en toyota er uut.

Jappio
Zo ik heb ff mn 35 miljoen gespendeerd en heb nu de nr 1 & 2 in de stand. En de motor van Mclaren (ben van de scoreboard journalistiek, maak mijn team op basis van de uitslagen)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
Zo ik heb ff mn 35 miljoen gespendeerd en heb nu de nr 1 & 2 in de stand. En de motor van Mclaren (ben van de scoreboard journalistiek, maak mijn team op basis van de uitslagen)

Hahahaha netjes Jappio :D

Ik heb niet genoeg geld om Trulli te verkopen.......

Maybe Williams inruilen voor Renault.... of iets dergelijks.
Hmm...of toch niet gokken op McLaren, omdat juist IEDEREEN nu McLaren koopt :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement