|
FOK F1manager 2005 (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
verdorie, het gaat hoe langer hoe slechter :sadgreen:
tjah, en in deze fase van het seizoen verschilt het puntenaantal per gp niet zoveel onderling.. neem es wat ondoordachte risico's, jongens :toothless
enorm veel regen vandaag in Francorchamps trouwens.. ik hoop maar dat het zo niet doorgaat, anders krijgen we een wedstrijd onder safety car zondag :nervous: |
|
|
| SnuggLe |
LOL, had Schummi nog laten staan.
Ach, zit in India, heb geen zin om te wisselen zo. Het zal wel. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LOL, had Schummi nog laten staan.
Ach, zit in India, heb geen zin om te wisselen zo. Het zal wel. |
WHOEEHOEEE Ik heb je ingehaald. I own you!! ;) |
|
|
| jp |
| Alburts gaat 2 jaar naar Midland |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by jp
Alburts gaat 2 jaar naar Midland |
Hij heeft alleen een voorcontract getekent :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by New Wave
WHOEEHOEEE Ik heb je ingehaald. |
en ik jou weer :tongue2 |
|
|
| SnuggLe |
| Ben benieuwd of ik nog 2e ben geworden, had mijn hele team op Renault gegooid deze ronde :D |
|
|
| TOR |
was ik ook van plan, maar was er niet op tijd bij om nog te veranderen.
het wordt spannend :D |
|
|
| jp |
| Helemaal niks mee gekregen van deze race *schaam* |
|
|
| Dj Lex |
| Hoop dat het volgend jaar wat spannender wordt. Door de voorspelbare raceuitslagen heb ik eigenlijk de laatste paar weken niet eens meer ingelogd om er naar te kijken. Hopen dat het volgend jaar weer wat minder voorspelbaar wordt, maar in F1 is dat meestal een illusie. |
|
|
| MennoB |
Ik vond het tempo van de Renault's deze race toch wel erg goed. Was weer ff geleden dat de McLaren van Raikonen niet dichterbij Alonso kwam. Belooft wat voor volgend jaar. Denk ook wel dat Ferrari volgend jaar weer gewoon voor het kampioenschap kan strijden, evenals Honda (BAR) met Button en Barichello.. Toyota misschien ook wel, maar van Red Bull verwacht ik niet zo veel :)
Mja iedereen dacht dat Ferrari dit jaar weer kampioen zou worden en dat was ook niet zo, dus wie weet.. Kijk er iig wel naar uit! |
|
|
| SnuggLe |
alexverheij 9146
Jappio 8769
T.O.R. 8697
SnuggLe 8624
Ik heb er 730.
TOR 655.
Dat is dus 75 punten verschil.
8624 + 75 = 8699
LOL! Ga je nog voorbij! :p :p
Denk dat ik Jasper niet voorbij ga, dat was mijn streven eigenlijk :p |
|
|
|
|