|
FOK F1manager 2005 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Moet je eens kijken als Toyota uitvalt, hoeveel mensen HEEL weinig punten hebbeN! |
Ja als ja! Ze staan niet voor niets op de tweede plaats in het constructeurskampioenschap. Die auto's zijn zeer betrouwbaar en een goede basis voor je team. |
|
|
| New Wave |
Tim: je hebt nu ineens HEEL VEEL knaken (want je had al 20 miljoen), wat ga je d'r mee doen? |
Helemaal niets. :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja als ja! Ze staan niet voor niets op de tweede plaats in het constructeurskampioenschap. Die auto's zijn zeer betrouwbaar en een goede basis voor je team. |
Tuurlijk als, zo bedoel ik het ook :)
Ze zijn inderdaad heel betrouwbaar, dus zie het niet snel gebeuren.
Wat ik alleen wil zeggen, is dat je als team heel kwetsbaar bent op die manier, met alleen Toyota. Maar oke, we zullen zien joh ;)
Oh, had Ferrari kunnen kopen: McLaren inwisselen voor Ferrari :D
LoL! |
|
|
| Jappio |
LoL, is dat je doel? :D
Ach ik doe het niet slecht en heb nu een goede koop gedaan. Maar speel te behoudend, ik heb van 3 teams nu wat, ipv alles op Renault of Toyota, wat WEL heel veel punten haalt. Maar op deze manier heb ik altijd wat, en ben ik niet afhankelijk van 1 team.
|
Jups! Kolkie sta ik al boven en Robin en JP ook, dus doe t iig al beter dan vorig jaar ;)
ennuh een goede aankoop.. dat weet je altijd pas achteraf ;) |
|
|
| Lynxx |
kolkie (die weer es achter jans compu zit) heeft eindelijk goed geboerd! Perfecte timing qua wissel :) .
Deze keer laat ik het zo, anders moet ik teveel gaan gokken wat ik ga doen want er valt puur gebasseerd op de uitslagen (kzie helaas geen race dit seizoen, :( ) weinig zinnigs over te zeggen (Mclarens zijn snel, maar niet betrouwbaar), Renault en Toyota zijn goed, maar kan altijd een keer verkeerd gaan, zeker nu Monaco er aankomt.
Even lekker zo laten dus. |
|
|
| New Wave |
| Ben inderdaad benieuwd wat Monaco gaat worden. Aan alleen een snelle auto heb je niets. Kijken hoe de Renaults het op korte/langzame stukken doen. Maar ik heb vertrouwen in mijn team :) |
|
|
| New Wave |
| quote: |
Het team van Toyota F1 heeft een grote administratieve fout gemaakt en loopt hiermee het risico alle tot nu toe vergaarde punten kwijt te raken. De superlicentie is door het team te laat aangevraagd en alles was pas geregeld een week voor de Grand Prix van Spanje.
President van Toyota, John Howett, geeft aan dat er inderdaad fouten zijn gemaakt met het aanvragen van de licentie. "We hebben erg veel spijt van deze grote fout. Alle spullen zijn inmiddels bij de FIA en we hebben inmiddels de nieuwe superlicentie."
De FIA gaat de zaak nu onderzoeken, het is niet bekend of er door andere teams geprotesteerd is bij de FIA. Waarschijnlijk zal het team een waarschuwing of een geldboete krijgen.
|
|
|
|
| SnuggLe |
| wedden dat Ferrari gaat protesteren? |
|
|
| New Wave |
| Mwjha, dat vermoeden deel ik met je. Zo kinderachtig zijn ze denk ik wel. Als ze dat doen trouwens, echt no respect van ze. Het zijn echt naaiers. |
|
|
| SnuggLe |
.......en daar gaat Toyota dit weekend maybe wel ! :D
Ralf hard eraf.....ik hoop dat ze een keer niets maken, echt nul komma nul :) Dan zul je zien dat de stand op zijn kop wordt gezet. |
|
|
| TOR |
idd ja, waarom moest Ralf er nu afvliegen :whip:
en ik zit nog met McLaren ook, terwijl Montoya een sanctie boven het hoofd hangt :nervous:
Raikkonen is de enige die redding kan brengen dit weekend.. gelukkig ziet dat er zeer behoorlijk uit :D |
|
|
| New Wave |
| GP van Monaco kan alles gebeuren. Altijd veel uitvallers. Klein foutje en de vangrail is snel gevonden. We zullen zien wat het gaat worden. |
|
|
|
|