|
FOK F1manager 2005 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Denken moet je aan een ezel overlaten :haha: :haha: :haha: :haha: ;) |
Ik ga je inhalen vandaag gozer! ik ga je battelen! Me wins! |
|
|
| New Wave |
| Wordt nog leuk vanavond met die Michelin banden. |
|
|
| jp |
Als MS wint, staat hij straks 3e met 34 punten. Barichello klimt naar de 4e plaats met 31 punten.
Ferrari krijgt er 18 punten bij en klimt van de 5e naar een gedeelde 2e plaats met 63 punten
Wie zei dat MS dit jaar geen wereldkampioen meer kon worden? :D |
|
|
| New Wave |
| Toch nog 162 punten. :D |
|
|
| jp |
| net geen 200 :toothless |
|
|
| TOR |
benieuwd of iemand iets van Ferrari heeft, hehe
vind het eigenlijk jammer dat ze elkaar niet uit de wedstrijd gebonjourd hebben, dat zou voor een leuk podium hebben gezorgd :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| Wat een aanfluiting zeg gisteren.....enige hoop was dat die Amerikanen zouden gaan rellen, dan hadden we nog enige sensatie gehad, maar helaas....:toothless |
|
|
| kolkiewolkie |
| 226 als ik geen hoofdrekenfoutje gemaakt heb :toocool: . Ik had namelijk voor het weekend ralfie eruit geknikkerd en Albers (83 punten) teruggekocht zodat ik Alonso als 'eerste' rijder (23 punten :rolleyes: ) kon kopen :haha: . |
|
|
| SnuggLe |
196, zonder albers of ook maar iemand die reedt. Toch erg jammer, dit is een topscore voor alleen de kwalificatie.
Wat een aanfluiting deze race zeg. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
196, zonder albers of ook maar iemand die reedt. Toch erg jammer, dit is een topscore voor alleen de kwalificatie.
Wat een aanfluiting deze race zeg. |
Mwjha, sonde dit he. Ik had echt gehoopt dat we een leuke race zouden zien.
Verschil tussen jouw en mij was dacht ik maar 30 punten. En met d enummer 2 50 ofzo. `jammer dit. nu wordt het verschil iets groter. Maar volgende race wordt het leuker.
Als het goed is kan ik nu de Mclaren motoren ook kopen en dan heb ik hem 100% :) |
|
|
| Jappio |
| k had maar 20 punten minder dan vorige week ;) |
|
|
|
|