|
FOK F1manager 2005 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Daarentegen wel spectakel :crazy: |
|
|
| jp |
1 Fernando Alonso Renault F1 1:31:46.648
2 Nick Heidfeld BMW Williams F1 + 16.567
3 Rubens Barrichello Scuderia Ferrari + 18.549
4 David Coulthard Red Bull Racing + 31.588
5 Michael Schumacher Scuderia Ferrari + 50.445
6 Giancarlo Fisichella Renault F1 + 51.932
7 Juan Pablo Montoya McLaren Mercedes + 58.173
8 Jarno Trulli Toyota F1 + 1:11.091
9 Vitantonio Liuzzi Red Bull Racing + 1:11.529
10 Jenson Button BAR Honda + 1:35.786
11 Kimi Räikkönen McLaren Mercedes + 1 ronde
12 Takuma Sato BAR Honda + 1 ronde
13 Jacques Villeneuve Sauber Petronas + 1 ronde
14 Felipe Massa Sauber Petronas + 1 ronde
15 Tiago Monteiro Jordan Grand Prix + 1 ronde
16 Narain Karthikeyan Jordan Grand Prix + 1 ronde
17 Christijan Albers Minardi F1 + 2 ronden
18 Patrick Friesacher Minardi F1 + 3 ronden
- Ralf Schumacher Toyota F1 spin
- Mark Webber BMW Williams F1 crash |
|
|
| Dj Lex |
| 352 puntjes maar weer. Heb ook Raikkonen in me team zitten :( Dat kost me erg veel punten zo'n laatste rondje... |
|
|
| robin |
415 :(
Waarom word die Raikkonen nou niet gewoon even flink boos :mad: Flikker je helm op de grond, geef dat wrak een rotschop!!1.. kom op! emotie! frustratie! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TOR
verdorie Snuggle, je had nog gelijk ook met Williams :D
nu ja, volgens mij zit McLaren met meer brandstof aan boord.. de Williams zullen wel snel terugvallen in de wedstrijd :crazy: |
Ik heb wel vaker gelijk, gewoon luisteren ;)
Maar wat JAMMER zeg van Raikonnen. Anders had ik ECHT heel veel punten gehad. Nu heb ik er maar 483. Toch nog meer dan de rest hier volgensmij ;)
En mooi toch, dat Toyota het WEER kut doet. Zei ik toch!? ;) Ben dan ook blij dat ik die gewisseld had. |
|
|
| New Wave |
| Zwaar kut zeg. Raikonen en Trulli had ik......die laatste ronde..wat kut zeg!. |
|
|
| SnuggLe |
Deze ronde:
SnuggLe Trekhaak-Terror! 478 (profiel)
MaGiK54 MaGiK54-racing 437 (profiel)
Jappio Forza 430 (profiel)
alexverheij Ferlexi 417 (profiel)
Robin__ Trafikjlus 410 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 381 (profiel)
jploveparade Subaru WRC 362 (profiel)
Usernaam Beukende Raggers 353 (profiel)
Kolkie Don Qolqui W Racing 349 (profiel)
Tim81 Tim81 311 (profiel)
TranceFool De Slome Donders 247 (profiel)
Totaal:
alexverheij 3165
SnuggLe 3057
Jappio 3000
T.O.R. 2967
Usernaam 2907
MaGiK54 2796
Kolkie 2665
jploveparade 2631
Robin__ 2216
Tim81 1917
TranceFool 1727
Toegeledoki jongens! :stongue:
Ik had gewoon geluk dat R.Schumacher uitviel. Was Raikonen overigens wel gefinished, had ik ook veel punten gehad met mijn 2x Mclaren (chassis en motor).
Na Tim toch een behoordelijk gat van meer dan 100 punten, en daarna weer 130 punten. Lex, Jasper, TOR, Tim en ik staan redelijk bij elkaar.
Ik heb weer 1 ding gewisseld. NIet dat ik daar HEEL veel punten meer mee ga halen, maar ik speel weer meer op safe (oftewel: heb nu 4 dingen van 4 verschillende teams). Alleen: heb weinig geld, niet zoals mensen hier 20 miljoen oid. Nu dan maar 2-3 x niet wisselen, even mijn 2e plaats consolideren :D |
|
|
| New Wave |
| Ik vind het steeds moeilijker worden. Ze kunnen nu allemaal winnen. Verwacht dat Mclare over 2 weken het bandenprobleem heeft opgelost. Wat ik met Trulli ga doen weet ik niet. Het zag ik zo mooi uit zondag. Ik had gigantisch veel punten kunnen hebben. Maargoed. Het ligt nog allemaal dicht bij elkaar, het kan nog alle kanten op gaan. Wordt nog leuk. :) |
|
|
| TOR |
ik ga ook mn huidige team behouden. ik kan eventueel mn Toyota-chassis door Renault vervangen, maar ik geloof nog steeds in de sterkte van Toyota. bovendien spaar ik liever nog wat geld zodat ik Alonso kan kopen de volgende keer.
Mclaren of Raikkonen inwisselen is geen optie. dat is momenteel de beste wagen van het veld. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik heb weer 1 ding gewisseld. NIet dat ik daar HEEL veel punten meer mee ga halen, maar ik speel weer meer op safe (oftewel: heb nu 4 dingen van 4 verschillende teams). Alleen: heb weinig geld, niet zoals mensen hier 20 miljoen oid. Nu dan maar 2-3 x niet wisselen, even mijn 2e plaats consolideren :D |
31.640.000 zelfs ;)
Vergeet elke keer om te wisselen; heb nog een half toyota team met alonso. Misschien volgende x maar wat van williams kopen en van mclaren als dat lukt |
|
|
|
|