return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
FOK F1manager 2005 (pg. 5)
View this Thread in Original format
jp
quote:
Originally posted by Remy D
kan ik nog meedoen?? tss weer te laat.


Eerste ronde zonder punten
MaGiK54
Hoeveel punten heb ik, ken op me werk niet kijken, want password FOK heb ik hiero niet :)
jp
Melbourne:

jploveparade 389
alexverheij 359
T.O.R. 359
SnuggLe 282
MaGiK54 271
Tim81 271
Robin__ 259
Jappio 204
Usernaam 185
TranceFool 181
SnuggLe
Mooi om te zien dat iedereen nu zijn HELE team omgooit naar RedBull :haha: Een zwaluw maakt nog geen zomer :D

Ik wacht wel even lekker af, had Coulthard kunnen kopen maar heb dat niet gedaan. Versterk mijn team eerst wel in de breedte, later komen de toprijders wel. Deze race stond niet echt garant voor een 'standaard race' volgensmij. Maar ben benieuwd, maybe kan Coulthard doorgaan in deze lijn.

Heb mijn chassis vervangen, en dat knake Jordan eruit gemikt. Heb in ieder geval een McLaren motor, en Montoya gaat de volgende race winnen :p
TranceFool
Hmm fijn, veel minder punten kon ik volgens mij niet halen :p.....maar heb goede moed voor de volgende race. Ga iig nog niks veranderen :)
jp
Coulthard is stabiel, Klien heeft zich ok bewezen. Die Cosworth motor is zeer betrouwbaar en snel. Logisch dat iedereen zich op hun stort. McLaren gaat inzakken, net als Toyota...
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Coulthard is stabiel, Klien heeft zich ok bewezen. Die Cosworth motor is zeer betrouwbaar en snel. Logisch dat iedereen zich op hun stort. McLaren gaat inzakken, net als Toyota...


Gaat inzakken, gaat inzakken? LOL! D'r is net 1 race gereden man, je kan nog totaal NERGENS van uitgaan, ze zijn net begonnen!

Of ben je nu ineens een expert, omdat je toevallig 1x hoog scoort? :p
jp
Nee ik pak het dit jaar gelijk serieus aan :o
New Wave
Ik heb bijna alles Toyota en volgende race gaan ze alles winnen! Hardlopers zijn doodlopers!
TranceFool
Misschien gaan er volgend weekend wel veel motoren klappen van mensen die het eerste weekend te hard zijn gegaan ;)

SnuggLe
1e kwalificatietraining is geweest, die Renaults gaan weer kolerehard. Ik denk dat Fischicella best wel wereldkampioen kan gaan worden, mark my words...

Maar...heb nu al 60 puntjes, go Trulli en Toyota/McLaren! :D
RedBull moet gewoon keihard uitvallen! :D
TOR
nondemiljaar! na de belabberde wedstrijd in Australië heb ik het Toyotateam buitengekegeld en voor Red Bull geopteerd, en nu komen ze super voor de dag.

al een geluk dat ik Trulli als coureur heb behouden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement