|
FOK F1manager 2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| 374. Niet slecht op zich |
|
|
| SnuggLe |
Stand nu:
alexverheij 953 (team: Trulli, Coulthard, 2x Toyota)
T.O.R. 795 (Coulthard, Trulli, Minardi :o , Mercedes Mclaren)
jploveparade 753 (Coulthard, Albers, Red Bull 2x)
SnuggLe 738
Usernaam 677
MaGiK54 666
Jappio 605
Kolkie 598
Tim81 578
Robin__ 538
TranceFool 443
Teams van Sexy Lexy (nr 1) is afgeleid uit scores van andere deelnemers. Lex gaat wel hard aan kop, er zit een flink gat tussen hem en TOR, maar als Toyota de volgende keer niets maakt.....zakt hij best hard.
Heb mijn team ook weer aangepast en Friesacher ingeruild (zwakste schakel, duidelijk). Heb als 1 van de weinigen volgensmij dingen van 3 teams...meeste mensen gokken heel hard op of Red Bull, of Toyota. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heb mijn team ook weer aangepast en Friesacher ingeruild (zwakste schakel, duidelijk). Heb als 1 van de weinigen volgensmij dingen van 3 teams...meeste mensen gokken heel hard op of Red Bull, of Toyota. |
voor Sepang had ik Red Bull ipv McLaren. had deze morgen de update naar McLaren doorgevoerd..
mijn andere optie was mijn Minardichassis te vervangen door een van Toyota, maar om de reden die jij postte heb ik dat niet gedaan. stel dat Red Bull of Toyota over twee weken een beroerd weekend hebben, verlies ik veel punten. volgens mij biedt McLaren op dat vlak meer zekerheid. in de eerste twee wedstrijden was het potentieel er telkens, maar door pech en individuele fouten is dat nog niet volledig tot zijn recht gekomen. bij Red Bull en Toyota verschilt de sterkte van race tot race. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by TOR
voor Sepang had ik Red Bull ipv McLaren. had deze morgen de update naar McLaren doorgevoerd..
mijn andere optie was mijn Minardichassis te vervangen door een van Toyota, maar om de reden die jij postte heb ik dat niet gedaan. stel dat Red Bull of Toyota over twee weken een beroerd weekend hebben, verlies ik veel punten. volgens mij biedt McLaren op dat vlak meer zekerheid. in de eerste twee wedstrijden was het potentieel er telkens, maar door pech en individuele fouten is dat nog niet volledig tot zijn recht gekomen. bij Red Bull en Toyota verschilt de sterkte van race tot race. |
heb trulli gewisseld voor karthikeyan en michelin voor bridgestone. Heb nu dus wel een heel red bull team, en 9 miljoen over, dus hopelijk binnenkort een van de renault componenten inslaan (kwam nu nog iets te kort met mn 14 miljoen geloof ik). 1 goede ronde weer van toyota en je kan een stuk meer kopen. Als ik nu bovenaan had gestaan had ik idd ook een wat gevarieerder team gehad, maar dat is dus niet het geval hehe |
|
|
| New Wave |
Ik vind Toyota best betrouwbaar.
Trulli kon aardig tussen de renaults blijven.
Heb nu een volledig Toyota team en waarschijnlijk hou ik het wel zo. Een team wisseld in het echt ook niet. Kijken hoe het Toyota team het dit hele jaar gaat doen.
wat ik trouwens vaag vond om te horen.
Alle teams betalen Ferrari 3 miljoen dollor zodat ferrari in de formule 1 blijft........ik vind dat zeer ernstig. ferrari was vorig jaar subliem. geen enkel team kon bij ze blijven. Waarom moeten al die langzamere teams dan miljoenen dokken aan een team die ze toch niet konden inhalen. En nu ferrari echt super slecht is is het helemaal raar. Ik zou als teambaas echt geen geld geven aan arrogante sukkels die de meeste rondes even snel zijn als een JORDAN. KOMOPZEG! Kut ferrari! Die 3 miljoen kunnen die teams toch beter besteden voor betere technieken. Wat een scheiterds zijn het! walgelijk! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
wat ik trouwens vaag vond om te horen.
Alle teams betalen Ferrari 3 miljoen dollor zodat ferrari in de formule 1 blijft........ik vind dat zeer ernstig. ferrari was vorig jaar subliem. geen enkel team kon bij ze blijven. Waarom moeten al die langzamere teams dan miljoenen dokken aan een team die ze toch niet konden inhalen. En nu ferrari echt super slecht is is het helemaal raar. Ik zou als teambaas echt geen geld geven aan arrogante sukkels die de meeste rondes even snel zijn als een JORDAN. KOMOPZEG! Kut ferrari! Die 3 miljoen kunnen die teams toch beter besteden voor betere technieken. Wat een scheiterds zijn het! walgelijk! |
Heb dat ook gelezen, schandalig, echt schandalig.
Kijken doe ik het toch al niet meer, dat F1, maar zo'n manager is leuk.
Money is ECHT het enige dat telt daar.
Verder:
Gokken op een heel team heeft wel zijn voordelen hoor. Waarom? Omdat dat ook een tactiek kan zijn die je heel ver brengt. Kijk, als je in het begin zo goed gokt, heb je DIK veel geld. Je kan toch niet de grote teams kopen nu nog. En geld maakt geld....... Dus die voorsprong heb je dan al. Maarja, daarom kom ik met mijn 'zekerheidjes' maybe ook niet ver. Maar ik speel wel op safe.... |
|
|
| Dj Lex |
| Best veel punten gescoord zag ik. Maar eens kijken wat er veranderd gaat worden :D |
|
|
| Dj Lex |
1 Alonso Renault 3:01.902
2 M Schumacher Ferrari 3:02.357 + 0.455
3 Trulli Toyota 3:02.660 + 0.758
4 Heidfeld Williams 3:03.217 + 1.315
5 Webber Williams 3:03.262 + 1.360
6 R Schumacher Toyota 3:03.271 + 1.369
7 Klien Red Bull 3:03.369 + 1.467
8 De la Rosa McLaren 3:03.373 + 1.471
9 Raikkonen McLaren 3:03.524 + 1.622
10 Fisichella Renault 3:03.765 + 1.863
11 Button BAR 3:04.348 + 2.446
12 Massa Sauber 3:05.202 + 3.300
13 Sato BAR 3:05.563 + 3.661
14 Coulthard Red Bull 3:05.844 + 3.942
15 Barrichello Ferrari 3:07.693 + 5.791
16 Villeneuve Sauber 3:07.983 + 6.081
17 Monteiro Jordan 3:09.428 + 7.526
18 Karthikeyan Jordan 3:10.143 + 8.241
19 Albers Minardi 3:10.422 + 8.520
20 Friesacher Minardi 3:11.261 + 9.359
Startopstelling! |
|
|
| New Wave |
Met een 100% Toyota team heb ik het nog best redelijk goed gedaan. :)
Edit:
589 punten. Lekkerdan :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by TOR
mijn andere optie was mijn Minardichassis te vervangen door een van Toyota, maar om de reden die jij postte heb ik dat niet gedaan. stel dat Red Bull of Toyota over twee weken een beroerd weekend hebben, verlies ik veel punten. volgens mij biedt McLaren op dat vlak meer zekerheid. in de eerste twee wedstrijden was het potentieel er telkens, maar door pech en individuele fouten is dat nog niet volledig tot zijn recht gekomen. bij Red Bull en Toyota verschilt de sterkte van race tot race. |
crap, het resultaat van Toyota in Maleisië was dus toch niet een one-off. nu ja, McLaren deed het ook nog zeer behoorlijk in de wedstrijd. en ik heb nog altijd Trulli.
erg veel punten zal ik niet halen, maar het kon slechter.
erg boeiende wedstrijd overigens, veel spektakel.. er mogen meer van die wedstrijden komen. :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Met een 100% Toyota team heb ik het nog best redelijk goed gedaan. :)
Edit:
589 punten. Lekkerdan :D |
heb er dan ook 589 punten hehe ;) en 21 miljoen na deze ronde; eens kijken of iets van renault kunnen gaan aanschaffen |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
heb er dan ook 589 punten hehe ;) en 21 miljoen na deze ronde; eens kijken of iets van renault kunnen gaan aanschaffen |
Ik blijf dit seizoen Toyota houden. Kijken wat het wordt. Ik spaar mijn centen wel,. Jullie mogen bij me lenen :p.
de la rosa vond ik trouwens echt zeer top vandaag. Wat een inhaalacties van die gast :p Ferrari blijft prutsen. HEERLIJK :p
Vind het al veel leuker dan vorig jaar. Veel teams maken kans om punten te pakken. Ook BMW zie ik nog wel ritten winnen. Alleen moeten ze goeie motoren zien te maken. Want dat is drama. |
|
|
|
|