|
FOK F1manager 2005 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
337 punten, kut Hakinnen :o |
Kan je zien hoeveel verstand je van F1 hebt Victor.....0 dus :D |
|
|
| Dj Lex |
| Scoor zeerw einig punten omdat Fiscella al twee wedstrijden uitvalt. Heb maar 287 punten weer... |
|
|
| TOR |
331 maar, doordat Raikkonen is uitgevallen en Coulthard ondermaats heeft gepresteerd :(
de wedstrijd zelf was erg leuk trouwens, indrukwekkende remonte van Schumacher :) |
|
|
| robin |
| quote: |
Formule 1-coureur Kimi Räikkönen heeft in zijn thuisland Finland een boete van 30.000 euro gekregen voor het op ongeoorloofde wijze vervoeren van drie sneeuwscooters.
De McLaren coureur vervoerde drie sneeuwscooters op een aanhanger. In Finland is het verplicht om met een dergelijke grote lading een speciaal rijbewijs te hebben. Räikkönen had deze niet in zijn bezit en werd dus op de bon geslingerd.
De boete viel zo hoog uit omdat in Finland verkeersboetes worden bepaald aan de hand van het inkomen van de chauffeur. Op het moment van de overtreding kreeg Räikkönen volgens de Finse politie een maandsalaris van 150.000 euro.
fok.nl
|
|
|
|
| TranceFool |
| Volgens mij verdient die kerel nog wel meer dan 150.000 euro per maand hoor :) |
|
|
| robin |
| Zo best kunnen dat 150.000 zn basis salaris is en dat ie bonussen krijgt per punt oid. Maar dat weet ik verder ook niet natuurlijk. |
|
|
| jp |
| Raikkonen verdiende in 2003 $4.500.000 dus het zal nu wel twee keer zoveel zijn |
|
|
| New Wave |
| Ah, er is over het algemeen zeer slecht gescored. Geen probleem dus. :) |
|
|
| New Wave |
BAR is voor twee races geschorst en zijn uit de uitslag gehaald vande vorige GP. Hoop dat dit ook effect heeft op de Manager want dan heb ik nog meer punten :D
Ah, wordt niet veranderd. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
BAR is voor twee races geschorst en zijn uit de uitslag gehaald vande vorige GP. Hoop dat dit ook effect heeft op de Manager want dan heb ik nog meer punten :D
Ah, wordt niet veranderd. |
Alleen de mensen die BAR-zooi in der team hebben zijn genaaid :D |
|
|
| jp |
| Stelletje valsspelers. Als Ferrari hetzelfde had gedaan was er niks aan de hand geweest :p |
|
|
| Ding Chavez |
Apart hoor zo'n uitspraak:
| quote: | | Het hof in Parijs vond geen bewijs dat BAR moedwillig vals gespeeld had en hield de schorsing daardoor beperkt tot twee races. |
Je vind geen bewijs ervoor, maar toch maar twee races schorsen omdat "de sport in diskrediet is gebracht". Maar wie brengt de sport nu in diskrediet, de FIA door beschuldigingen te uiten zonder bewijzen of BAR?
| quote: | Originally posted by jp
Als Ferrari hetzelfde had gedaan was er niks aan de hand geweest :p |
Klopt :)
| quote: | | “Ferrari test veel meer dan toegestaan is. Wij hebben nog maar zes dagen getest en zij hebben er al twintig testdagen achter de rug”, aldus Alonso in Marca. Ferrari stoort zich niet aan deze uitspraak. Het Italiaanse team is namelijk nooit akkoord gegaan met het voorstel om slechts dertig dagen te testen. |
|
|
|
|
|