|
FOK F1manager 2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Heeft iedereen van editie 2004 zich weer aangemeld? |
|
|
| Dj Lex |
Wat is het wachtwoord van de subleague
? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Wat is het wachtwoord van de subleague
? |
joehoe....eerste pagina gezien? :p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
joehoe....eerste pagina gezien? :p |
Whehe thnx, die had ik niet gezien :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| Team is in elk geval samengesteld, ik zal zo mij nog even inschrijven voor de subleague :D ! |
|
|
| jp |
Fisichella wint in Melbourne
MELBOURNE - De Italiaan Giancarlo Fisichella heeft zondag de Grand Prix van Australië gewonnen. De coureur van Renault startte in Melbourne in de eerste race van het seizoen van pole-position en hield de hele race de koppositie.
De Franse racestal leverde met Fernando Alonso ook de nummer drie in de eindrangschikking. Rubens Barrichello (Ferrari) eindigde als tweede. Het was voor Fisichella de tweede GP-zege in zijn loopbaan.
Voor zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher begon het seizoen in mineur. Met nog vijftien ronden te gaan viel de rijder van Ferrari uit nadat hij in aanraking kwam met zijn landgenoot Nick Heidfeld van Williams/BMW.
Albers
De Nederlandse formule 1-coureur Christijan Albers is zondagmorgen in de Grand Prix van Australië uitgevallen. Het debuut van de rijder van Minardi duurde slechts zestien ronden. Bij zijn eerste pitsstop viel zijn motor stil vanwege een probleem in de versnellingsbak. De Larenaar was in Melbourne de eerste uitvaller van het seizoen.
Albers reageerde teleurgesteld: "Je wilt een race natuurlijk altijd uitrijden, maar al bij de start viel mijn tweede versnelling uit. Daardoor kom je tekort in bochten die je in die versnelling moet nemen. Ik ben in ieder geval blij dat ik ondanks de problemen mijn teammaatje Friesacher kon bijhouden. Bij de eerste pitsstop viel ook mijn eerste versnelling weg. Daardoor kon ik niet meer wegrijden uit de pitsstraat," aldus de coureur voor microfoon van SBS6.
De uitslag:
1. Fisichella, Renault
2 Barrichello, Ferrari
3 Alonso, Renault
4 Coulthard, Red Bull
5 Webber, Williams
6 Montoya, McLaren
7 Klien, Red Bull
8 Räikkönen, McLaren
9 Trulli, Toyota
10 Massa, Sauber
11 Button, BAR
12 R. Schumacher, Toyota
13 Villeneuve, Sauber
14 Sato, BAR
15 Karthikeyan, Jordan
16 Monteiro, Jordan
17 Friesacher, Minardi
Niet gefinisht:
18 M. Schumacher, Ferrari
19 Heidfeld, Williams
20 Albers, Minardi |
|
|
| SnuggLe |
| Ontzettend saaie race, en ik snap heel weinig van de kwalificatie :S :S Die gaat nergens meer over. David Coulthard had er al flinke kritiek op... en terecht. Als je de 2 kwalificitaties ziet denk je "WTF, deze lui vooraan?", maar de kwalificaties samen tellen op voor de startgrid ofzo? Ik snap er geen hol van. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ontzettend saaie race, en ik snap heel weinig van de kwalificatie :S :S Die gaat nergens meer over. David Coulthard had er al flinke kritiek op... en terecht. Als je de 2 kwalificitaties ziet denk je "WTF, deze lui vooraan?", maar de kwalificaties samen tellen op voor de startgrid ofzo? Ik snap er geen hol van. |
Q1 + Q2 / 2 = tijd
maar door de regen in Q1 waren de verschillen idd absurt groot (schumi moest 20 seconden goed maken dacht ik?
Het gaat iig om de gemiddelden van Q1 en Q2 |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by robin
Het gaat iig om de gemiddelden van Q1 en Q2 |
Het gaat om de bij elkaar opgetelde tijd. Fisichella stond ook op pole met een tijd van 3:01.460 |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Het gaat om de bij elkaar opgetelde tijd. Fisichella stond ook op pole met een tijd van 3:01.460 |
Oh, ik heb de qualificatie niet gezien, maakt ook geen verschil eik. :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by robin
Oh, ik heb de qualificatie niet gezien, maakt ook geen verschil eik. :) |
iemand fisichella in zijn team? ;) |
|
|
| jp |
Ik heb het niet slecht gedaan met Coulthard, Toyota en Red Bull
Dat wordt puntjes pakken :D |