|
FOK F1manager 2005 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Nee die plantjes waren van iemand anders. M'n zaadjes van de nieuwe revu waren kapot :mad: |
hmmzz, ga effe naar de shop stekkies halen dan. |
|
|
| New Wave |
| Hart druks is slegt. |
|
|
| jp |
| een tram tegen je voorhoofd ook |
|
|
| New Wave |
| achterhoofd ook. |
|
|
| robin |
Tegen je slaap :eek:
Hoe oud zijn je plant(jes) new wave? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by robin
Tegen je slaap :eek:
Hoe oud zijn je plant(jes) new wave? |
paar weken. |
|
|
| jp |
Beter een paar plantjes als kinderen. Wiet jankt niet en je hoeft geen poepluiers te verschonen.
En: wiet levert geld op, kinderen kosten geld |
|
|
| SnuggLe |
Raikonen, Trulli, Renault en McLaren
Lekkere punten voor mij! :D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Beter een paar plantjes als kinderen. Wiet jankt niet en je hoeft geen poepluiers te verschonen.
En: wiet levert geld op, kinderen kosten geld |
beginnen jou papavers al een beetje te groeien? |
|
|
| New Wave |
| Ik denk dat Trulli zeer licht begonnen is. Aangezien ze altijd net niet mee kunnen met Mclaren en Renault denk ik dat ze op pitstops en snelheid niet vooraan zullen staan. Montoya stond 2 vrije trainingen goed, volgens mij is hij helemaal vol. Lange stint waardoor hij kan wegrijden van d erest. Hij heeft daar jarenlang indycar gereden en kent het uit zijn duimpje. Ik hoop voor meelf dat het Mclaren lukt om zeer goed te scoren. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik denk dat .... |
Denken moet je aan een ezel overlaten :haha: :haha: :haha: :haha: ;) |
|
|
|
|