return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 
FOK F1manager 2005 (pg. 22)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Echt heel veel punten gescoord deze week. Over de 700 punten zelfs :D
robin
misschien de helft.. jesus he
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Echt heel veel punten gescoord deze week. Over de 700 punten zelfs :D


Ik 'maar' 615... Had Trulli nog ipv Alonso.
TOR
quote:
Originally posted by SnuggLe
Had Trulli nog ipv Alonso.


idem. was nochtans aan het twijfelen of ik Fisichella zou nemen..
nu ja, zoveel verschil zou het toch niet uitgemaakt hebben.

mooi voor Montoya trouwens, het werd tijd :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by TOR


mooi voor Montoya trouwens, het werd tijd :)


idd, hartstikke mooi! Het wordt tijd dat hij zijn belofte waar gaat maken. Jammer dat Raikonen 10 plaatsen terug is gezet, anders was hij 1e geworden en Montoya 2.
New Wave
straks effe kieken hoeveel punten ik heb.
Volledig McLaren team. Nu eerst naar huus rieen.

Zoooo 722 punten. Alleen gaan er denk ik nog wat punten af door die penalty van Raikonen.
Ben benieuwd op welke plek ik eindig.
New Wave
Bram, ik kom steeds dichterbij :p Ik ga je inhalen kerel :p
jp
Doornbos maakt raceduut in Hockenheim

AMSTERDAM - Er staan dit weekend niet één maar twee Nederlanders op de startgrid voor de GP van Duitsland. Minardi koos Robert Doornbos als vervanger voor Patrick Friesacher en telt nu dus twee Nederlandse rijders. Een unicum in onze vaderlandse autosportgeschiedenis.

“Ik kan niet wachten om vrijdag in de wagen te stappen. Dit is de kans waar ik op hoopte en waar ik en mijn management hard voor hebben gewerkt”, aldus Doornbos. “Ik voel me topfit en klaar om deze volgende stap in mijn carrière te zetten. Door te racen kan ik meer ervaring opdoen en ben ik van meer waarde wanneer ik ook in 2006 op de grid sta. Jordan/Midland kon me dit jaar deze mogelijkheid nog niet geven, Minardi nu wel. Ik ben dan ook uitermate gretig om mijn ambitie om te zetten in actie!”


Doornbos heeft een contract tot aan het eind van dit seizoen. Voor 2006 ligt voorlopig nog niks vast. De Nederlander liet al verstaan nog steeds welkom te zijn bij het Jordan/Midland team in 2006. Het contractvoorstel dat hij reeds op zak had, blijft geldig, ook al gaat Robert nu voor de concurrentie rijden.

---

Goed zo rij die irritante Albers maar effe zoek
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Doornbos maakt raceduut in Hockenheim

AMSTERDAM - Er staan dit weekend niet één maar twee Nederlanders op de startgrid voor de GP van Duitsland. Minardi koos Robert Doornbos als vervanger voor Patrick Friesacher en telt nu dus twee Nederlandse rijders. Een unicum in onze vaderlandse autosportgeschiedenis.

“Ik kan niet wachten om vrijdag in de wagen te stappen. Dit is de kans waar ik op hoopte en waar ik en mijn management hard voor hebben gewerkt”, aldus Doornbos. “Ik voel me topfit en klaar om deze volgende stap in mijn carrière te zetten. Door te racen kan ik meer ervaring opdoen en ben ik van meer waarde wanneer ik ook in 2006 op de grid sta. Jordan/Midland kon me dit jaar deze mogelijkheid nog niet geven, Minardi nu wel. Ik ben dan ook uitermate gretig om mijn ambitie om te zetten in actie!”


Doornbos heeft een contract tot aan het eind van dit seizoen. Voor 2006 ligt voorlopig nog niks vast. De Nederlander liet al verstaan nog steeds welkom te zijn bij het Jordan/Midland team in 2006. Het contractvoorstel dat hij reeds op zak had, blijft geldig, ook al gaat Robert nu voor de concurrentie rijden.

---

Goed zo rij die irritante Albers maar effe zoek



Coole ....:toocool:
New Wave
Zou wel cool zijn als hij Albers op 0,5 a 1 seconde weet te zetten :D

magrec
yes kwalbers krijgt concurrentie en hopelijk krijgt hij zaterdag meteen een ronde aan de broek door doornbos
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
yes kwalbers krijgt concurrentie en hopelijk krijgt hij zaterdag meteen een ronde aan de broek door doornbos


Mwhehehe, wat zal die gast pissed zijn zeg :p Hij reed iedereen van Jordan er ook al uut :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement