|
FOK F1manager 2005 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik blijf dit seizoen Toyota houden. Kijken wat het wordt. Ik spaar mijn centen wel,. Jullie mogen bij me lenen :p.
de la rosa vond ik trouwens echt zeer top vandaag. Wat een inhaalacties van die gast :p Ferrari blijft prutsen. HEERLIJK :p
Vind het al veel leuker dan vorig jaar. Veel teams maken kans om punten te pakken. Ook BMW zie ik nog wel ritten winnen. Alleen moeten ze goeie motoren zien te maken. Want dat is drama. |
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen wedstrijd gezien heb de laatste 2 wedstrijden en alles baseer op de uitslagen. Vond de ronde van Vlaanderen vanmiddag een stuk interessanter dus heb er geen spijt van gehad hehe :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Fok is nog niet bijgewerkt....:( |
|
|
| Lynxx |
Usernaam Beukende Raggers 609 (profiel)
Jappio Forza 609 (profiel)
alexverheij Ferlexi 512 (profiel)
SnuggLe Trekhaak-Terror! 493 (profiel)
MaGiK54 MaGiK54-racing 465 (profiel)
Kolkie Don Qolqui W Racing 461 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 436 (profiel)
Tim81 Tim81 355 (profiel)
Robin__ Trafikjlus 300 (profiel)
TranceFool De Slome Donders 290 (profiel)
jploveparade Subaru WRC 249
Deelnemers
User Punten
alexverheij 1465
Usernaam 1286
SnuggLe 1231
T.O.R. 1231
Jappio 1214
MaGiK54 1131
Kolkie 1059
jploveparade 1002
Tim81 933
Robin__ 838
TranceFool 733
gr. kolkie |
|
|
| SnuggLe |
Netjes Lex, dikke punten weer voor jou. Je staat behoorlijk hoog :)
Nu volhouden die shizzle.
JP je valt wel hard door de mand :p :crazy: :haha:
Zei ik toch, gokken op 1 ding is verkeerd :p
Wel kut, ik moet Klien wisselen, die eikel doet niet meer mee de komende races. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Netjes Lex, dikke punten weer voor jou. Je staat behoorlijk hoog :)
Nu volhouden die shizzle.
|
Ja heb wat punten verloren doordat ik een wissel doorgevoerd had, die niet goed uitviel in Bahrein, maar voor de lange-termijn waarschijnlijk wel ;) Verder is het natuurlijk ook mazzelen |
|
|
| New Wave |
| Mooi aantal puntjes gehaald deze ronde! Jappio, jij ook!!! lekkerdan!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja heb wat punten verloren doordat ik een wissel doorgevoerd had, die niet goed uitviel in Bahrein, maar voor de lange-termijn waarschijnlijk wel ;) Verder is het natuurlijk ook mazzelen |
Hopen dat je het vol kan houden pik. zou mooi zijn! |
|
|
| basvh |
| Hij laat toch weer ff zien waarom hij gewoon de beste coureur is. |
|
|
| New Wave |
| Toyota viel een beetje tegen helaas. Maar 373 dit keer :( |
|
|
| robin |
Ik kan al 2 races mn profiel niet in :D
:o |
|
|
| MaGiK54 |
| 337 punten, kut Hakinnen :o |
|
|
|
|