|
FOK F1manager 2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Ik had bijna alles van Toyota.
Misschien een paar punten voor kwalificatieronden maar van de race zelf vrij weinig. helaas.
Had van toyota wel wat meer verwacht.
Truli had voo rmij veel punten kunnen pakken..helaas. |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb een baggerstart gemaakt.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
iemand fisichella in zijn team? ;) |
Nee, jammergenoeg niet :)
Maar wel een McLaren motor, die heeft het ook wel aardig gedaan, en heb Trulli.
Bij een andere manager heb ik R.Schumacher, Coulthard en Red Bull. Dat had ik hier ook moeten hebben!
*edit* maar 282 punten :S Dacht met Michelin een goede zet gedaan te hebben, maar heb je iets van RedBull / Coulthard, dan zit je daar ver boven. Check: http://5gtt.com/f1/punten.php |
|
|
| Tim81 |
Coulthard 119
Trulli 71
Toyota Racing 61
Cosworth Racing CR-3-L (Minardi) 20
Bridgestone 15
Totaal 286
:rolleyes: en kan je nu ook je team gelijk aanpassen?! |
|
|
| New Wave |
| Wat loos...na de wedstrijd kan je nog dood leuk coureurs wisselen. Ik was het even aan het proberen en het lukt gewoon..waarom blokkeren ze dat niet gewoon. Nu heb ik een wissel gedaan waarbij ik meer punten kan krijgen.......vaag systeem. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat loos...na de wedstrijd kan je nog dood leuk coureurs wisselen. Ik was het even aan het proberen en het lukt gewoon..waarom blokkeren ze dat niet gewoon. Nu heb ik een wissel gedaan waarbij ik meer punten kan krijgen.......vaag systeem. |
Dat is dikke bull. Dat kan bij Fok! altijd, maarrrrrrrrrrrr.....ze lezen de hele database in op een bepaald sluitingsmoment. Wijzigingen daarna tellen NIET meer mee. Dus je kan wel leuk wijzigen, maar wedden dat het niet uitmaakt voor je score??
Maar... ik heb iig te weinig punten. Maar oke, deze race is niet helemaal een goede indicator, gezien de regen etc met de kwalificatie. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat is dikke bull. Dat kan bij Fok! altijd, maarrrrrrrrrrrr.....ze lezen de hele database in op een bepaald sluitingsmoment. Wijzigingen daarna tellen NIET meer mee. Dus je kan wel leuk wijzigen, maar wedden dat het niet uitmaakt voor je score??
Maar... ik heb iig te weinig punten. Maar oke, deze race is niet helemaal een goede indicator, gezien de regen etc met de kwalificatie. |
Doe jij eens even wat aan de manier van reatie geven Bram!
Ik heb net wat dingen veranderd...ik ben benieuwd wat de score wordt.
Ik zit nu rond de 160 punten. Niet echt veel. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Doe jij eens even wat aan de manier van reatie geven Bram!
Ik heb net wat dingen veranderd...ik ben benieuwd wat de score wordt.
Ik zit nu rond de 160 punten. Niet echt veel. |
ik volgens mij 189, gelukkig niet onderaan in de ta-league hehe :tongue2 |
|
|
| Dj Lex |
| 359 punten gehaald. Hoe werkt het nu verder? Krijg je geld per punt ofso? Kan het nergens terug vinden |
|
|
| Remy D |
| kan ik nog meedoen?? tss weer te laat. |
|
|
| Remy D |
| hahahhaahaaa supergaaf die Dirkjan hahahhahahaaaa :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|