return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
FOK F1manager 2005 (pg. 18)
View this Thread in Original format
New Wave
Ah damn, net te weinig cash voor de Mclaren motor. heb nu Raikonen, Montoya, McLaren Mercedes chassis, toyota motor en michelins.
Kieken wat het gaat worden in USA :p
jp
USA = stukje high speed oval :crazy:
SnuggLe
Waarom durft niemand weer zijn team te laten zien? Wat een stelletje mietjes! Het is een spelletje, das toch juist leuk om zo te kutten? :D Oke, de laatste 2 races kan ik het me voorstellen, maar nu?

Ik heb nu hetzelfde team als jou TOR :)
Heb Alonso ingeruild voor Raikonen, en Williams voor Renault.

Nu heb ik dus:
Trulli, Raikonen, Renault, McLaren

Nu maar hopen dat 'de andere Toyota' niets klaar maakt.
Over 2-3 races heeft iedereen zoveel geld, dan kan je alles kopen wat je wil. Dan pas wordt het leuk, omdat je dan per keer kan gaan gokken. En dat wordt leuker...

Ik denk dat voor de komende race een gok op BAR niet eens zo slecht zal zijn. Maar, ze zijn iets te duur. Schummi red hetn og niet, al komt Ferrari weer wat terug. Wel leuk, ook voor de manager, want nu heeft iedereen alleen maar Mclaren, Renault en wat Toyota.
TOR
quote:
Originally posted by SnuggLe
Waarom durft niemand weer zijn team te laten zien?

om deze reden:
quote:
Ik heb nu hetzelfde team als jou TOR :)

succesformules worden gekopieerd :p
jp
Ik zou best Button willen hebben maar die is te duur vanwege de prestaties van vorig jaar :(
New Wave
quote:
Waarom durft niemand weer zijn team te laten zien? Wat een stelletje mietjes! Het is een spelletje, das toch juist leuk om zo te kutten? :D Oke, de laatste 2 races kan ik het me voorstellen, maar nu?

Wie is hier nou de miet? :D je neemt het tem die het meest op safe speelt. Mijn team weet iedereen, jullie durven geen risico te nemen. Mietjes! :p
New Wave
Ik ga een heerlijke cake bakken met de producten van dit plantje. :p
Eerst de topjes in de boter. Laten smelten zodat THC in de boter komt. daar meel doorheen, eitje bij. Wat cacaopoeder. (geen suiker :p ) en dan smulllllen :p
jp
quote:
Originally posted by New Wave
Ik ga een heerlijke cake bakken met de producten van dit plantje. :p
Eerst de topjes in de boter. Laten smelten zodat THC in de boter komt. daar meel doorheen, eitje bij. Wat cacaopoeder. (geen suiker :p ) en dan smulllllen :p

in st0n3r, verkeerde thread :happy2:
New Wave
Owh kut. :D.... ah niemand die het ziet. iedereen leest toch over mijn posts heen. :D
jp
Ik zou best een joint lusten maar heb al weer een halve fles vodka op

New Wave
quote:
Originally posted by jp
Ik zou best een joint lusten maar heb al weer een halve fles vodka op

Ji jhad toch ook 2 plantjes? waren het vrouwtjes, ruiken ze net zo lekker als mijn exemplaren?
jp
Nee die plantjes waren van iemand anders. M'n zaadjes van de nieuwe revu waren kapot :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement