|
FOK F1manager 2005 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat is je team Lex? |
Alles Renault en Alonso en Raikkonen. Dus heb niet veel punten gepakt deze week. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Alles Renault en Alonso en Raikkonen. Dus heb niet veel punten gepakt deze week. |
MOOI :)
Ik heb 449 punten, en loop dik in op TOR: hij had er 290 (hell, ik ga hem zelfs voorbij). Jij hebt er dan 408, dus loop ik een klein beetje in op jou. Niet veel, maar toch.
Oke, nu wordt het gok-tijd :)
Ik denk zelf dat andere rijders dan Raikonen/Alonso geen zin heeft. Alleen of alles op McLaren of alles op Renault heeft zin om nog te 'gokken'. Fischicella wordt meestal 6e ofzo, Montoya wordt of 1e/2e of valt uit. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
MOOI :)
Ik heb 449 punten, en loop dik in op TOR: hij had er 290 (hell, ik ga hem zelfs voorbij). Jij hebt er dan 408, dus loop ik een klein beetje in op jou. Niet veel, maar toch.
Oke, nu wordt het gok-tijd :)
Ik denk zelf dat andere rijders dan Raikonen/Alonso geen zin heeft. Alleen of alles op McLaren of alles op Renault heeft zin om nog te 'gokken'. Fischicella wordt meestal 6e ofzo, Montoya wordt of 1e/2e of valt uit. |
Tsja je kan wel gaan gokken, maar Raikkonen en Alonso zijn dit seizoen de beste rijders. De kans dat de gok verkeerd uitpakt is groter dan het stabiele resultaat. Ik ga niet meer gokken iig. De top haal ik niet meer en de eerste plaats in de subleague is bijna in de pocket mhuhahahaha :D |
|
|
| New Wave |
| Maar 477 punten. :( |
|
|
| New Wave |
| Jappio, hoeveel punten heb je :p? Volgens mij g aik je net niet voor bij :p |
|
|
| jp |
| 654 dankzij Schumi. Eindelijk levert die rukker wat punten op :haha: |
|
|
| SnuggLe |
LOL JP! Je hebt gewoon de Poule deze ronde gewonnen!
Je was eerste OVERALL! :D :D :D Van heel FOK dus! :D |
|
|
| MennoB |
Massa volgt volgend jaar Barrichello op bij Ferrari.
Is nu officieel :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| waarom massa? zo goed is die gast nu ook weer niet toch |
|
|
| jp |
| Bekend gezicht voor Ferrari. Ze weten wie ze binnen halen |
|
|
| New Wave |
| Was testrijder van Ferrari. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jappio, hoeveel punten heb je :p? Volgens mij g aik je net niet voor bij :p |
Volgens mij loop ik gewoon dik op je uit :haha:
Klasse trouwens JP. Solo bovenaan deze ronde (das nog niemand verder hier gelukt volgens mij, op die ene ronde waarin de helft van de deelnemers eerste was ;)) |
|
|
|
|