|
FOK F1manager 2005 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Vette Star Wars marketing bij Red Bull :toocool:
En het gaat weer lekker met Ferrari :tongue2 |
|
|
| New Wave |
| Mooie actie van Trulli. Alleen ligt hij nu wel laatste. Gaat behoorlijk wat punten kosten voor mij. :p Ralf toch wel leuk goed terug gekomen. Thats racing. :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Zeer vermakelijke race :) |
|
|
| robin |
| 300 nogwat puntjes :o |
|
|
| jp |
471
Toyota rijders :whip: |
|
|
| SnuggLe |
476 punten! :)
TOR heeft er nog meer :) |
|
|
| MaGiK54 |
Herr Schumi raakt steeds meer frusti lijkt het wel.
Ralf noemt Michael gevaarlijke broer
LONDEN - Ralf Schumacher heeft zijn oudere broer Michael beschuldigd van roekeloos rijgedrag zondag tijdens de Grote Prijs van Monaco. De Duitse coureur van Toyota noemde de inhaalmanoeuvre van de zevenvoudig wereldkampioen in de laatste ronde van de wedstrijd ronduit gevaarlijk. "Hij had zijn nek wel kunnen breken. Soms denk ik echt dat hij zijn verstand uitschakelt" , zei Ralf voor de Duitse televisie.
Michael probeerde zijn Ferrari in de slotronde op het stratencircuit voorbij de Toyota van zijn broer te sturen. Dat lukte niet, maar de wielen van beide bolides raakten elkaar bijna aan. "Als dat was gebeurd, was hij uit de baan gevlogen. Het was erg gevaarlijk."
Michael reageerde onbewogen op de kritiek van zijn broer:; "Het was een aanval die volledig acceptabel was. Ik ben een koelbloedig racer en de Formule 1 is geen zondagsuitje". |
|
|
| New Wave |
| Morgen maar even het hele McLaren team opkopen. :) Wordt tijd voor een totale team wissel. :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Morgen maar even het hele McLaren team opkopen. :) Wordt tijd voor een totale team wissel. :p |
Toyota scoort een raceje minder en hij gaat gelijk zijn team in de verkoop doen :D :D
Hoeveel doekoe hebbie inmiddels al ?? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Toyota scoort een raceje minder en hij gaat gelijk zijn team in de verkoop doen :D :D
Hoeveel doekoe hebbie inmiddels al ?? |
Dit heeft alles met strategie te maken. Ik merk dat het verschil in punten met de concurentie zo groot zal worden. Denk dat ik structureel punten ga mislopen. En ik heb het geld dus waarom zou ik het niet doen? :) Liefst had ik Toyota gehouden omdat ze het hardstikke top vind doen maar als ik punten wil halen moet ik dingen veranderen. :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dit heeft alles met strategie te maken. Ik merk dat het verschil in punten met de concurentie zo groot zal worden. Denk dat ik structureel punten ga mislopen. En ik heb het geld dus waarom zou ik het niet doen? :) Liefst had ik Toyota gehouden omdat ze het hardstikke top vind doen maar als ik punten wil halen moet ik dingen veranderen. :) |
Op zich wel slim. Je hebt ontzettend veel doekoe.
Een goede keuze zou zijn om nu Raikonen en Mclaren te kopen.
Dan de rest van Toyota laten staan en kopen dat Renault de mist in gaat.
Ik doe zelf aan risicospreiding, heb Toyota en Trulli, Alonso en Mclaren. Wil eigenlijk Raikonnen kopen ipv Trulli, maar daar moet ik nog even een race voor wachten.... |
|
|
|
|