return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 
FOK F1manager 2005 (pg. 21)
View this Thread in Original format
MaGiK54
Michelin stelt toeschouwers schadeloos
PARIJS - Michelin heeft aangeboden de ruim 100.000 toeschouwers bij de Grand Prix van de Verenigde Staten schadeloos te stellen door hun de prijs van de tickets te vergoeden. De Franse bandenproducent had het verkeerde materiaal meegenomen naar Indianapolis en adviseerde zijn formule-1-klanten de bolides in de pits te laten uit angst voor ongevallen. Slechts zes wagens gingen van start.

Door dit financiële gebaar van hun leverancier naar de Amerikaanse raceliefhebbers hopen de zeven Michelin-teams op clementie van de internationale autosportfederatie (FIA). Deze stelt de affaire woensdag aan de kaak.

Voorzitter Max Mosley sloot in de aanloop naar het verhoor een schorsing van een of twee GP-wedstrijden wegens 'werkweigering' echter niet uit. " Maar er zijn ook nog andere mogelijkheden: puntenaftrek, een geldboete of een berisping", zei Mosley.
New Wave
Die gasten lopen te prutsen. Laat doie teams nou maar racen want anders is het binnekort over met de formule 1. lijkt wel of ze elkaar alleen maar gaan tegenwerken.
jp
Dan hebben we het wel over 20 miljoen dollar :eyes:

Stel dat een derde daadwerkelijk z'n kaartje van 200 dollar inwisselt dan nog is dat 4 miljoen Euro.
SnuggLe
578 punten oid.
Iedereen zal er wel veel hebben.

En weer die KUTMONGOOL van een Montoya die er uit ging.
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
578 punten oid.

mwjha, het heeft aan hem gelegen uuuuuuuuh
MaGiK54
620 :tongue2
TOR
idd jammer van Montoya, anders lagen de scores nog hoger

hopelijk heb ik nu genoeg centen om Trulli in te wisselen voor Alonso.
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
578 punten oid.

heb er 580 :haha:
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jappio

Ik ook :D Zelfde team? :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio

:D Lol.
Ik heb er 568 zelfs ;)

Jappio
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik ook :D Zelfde team? :D

heb raikkonen, alonso, mclaren, toyota en michelin dus dat zal best wel ;)
kolkiewolkie
586 als ik mij niet vergist heb. Met dit tempo kom ik natuurlijk NOOIT weer bij :p :D !

Jammer dat montoya uitviel (een mongool wil ik het niet noemen, hij kon er niks aan doen :rolleyes: ), levert weer minder punten op voor dat mercedesblokkie achterin ;) .
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement