|
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
Ik doe hier dus aan mee, en er waren toch 'n aantal Beta's die wilden komen supporteren, daarom even 'n nieuwe thread aangemaakt om te zien wie er nu gaat komen.
Het zit zo : ik heb 50 vrijkaarten die ik mocht uitdelen, met 'Vote DJ TCX' op. Dus hoe meer mensen komen, hoe meer punten ik heb :) Ik moet er om 23u zijn, en de loting zal dan wss al gebeurd zijn. Ik weet dus niet om hoe laat ik moet draaien. In elk geval, als je komt of wil komen, post dan even hier, en stuur me 'n PM, en dan PM ik mijn GSM-nr terug, zodat ge kunt bellen of 'n berichtje sturen als ge er zijt, zodat Anja of ik efkes naar buiten kan komen om de kaarten te geven.
Komen reeds zeker :
- Xilver (duh)
- Nyah
Nog niet zeker :
- Zehra
- Jasper
- Pumaz
- Pooley
- Cresto
Let me know mensen :) Alle support is welkom ;) |
|
|
| Pumaz |
Ik zal wel komen :)
Verwacht wel geen traktaties mensen want ik heb vandaag 10 cd's gekocht en mijn geld zit erdoor :o |
|
|
| Real |
| Beh veel te ver, anders kwam ik misschien wel. |
|
|
| Zehra |
Als mijn wederhelft meegaat ben ik er ook :)
EDIT: Dit was Jasper dus :o |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
Als mijn wederhelft meegaat ben ik er ook :)
EDIT: Dit was Jasper dus :o |
allez wederhelft ;) dan gade mee he :D |
|
|
| Dj LPG |
| waarom weet ik nooit van dit soort dingen??:( Naja... ik kan toch niet met de examens enzow... Allesinds veel geluk!:) |
|
|
| Zehra |
veel succes vanavond tom,
jammer genoeg kan ik er nie bij zijn... had er echt wel op gehoopt na een drukke week :sadgreen:
maar dit weekend verloving van m'n nichtje en da kan ik nie skippen... (ja ja, ze blijven trouwen/verloven bij mij in de familie grrr)
have fun! |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik ben er ook ni bij, nog té veel werk voor de examens, ik kan me geen nachtje uit permitteren :sadgreen:
Maar doet da goed hé gast, show them some Beta power!! :) |
|
|
| Pumaz |
That was fun :D
Veel volk ook :) |
|
|
| Moondust |
yep en veel schoon volk :cool:
ben nog tot half 6 gebleven en heb dus denk ik alle dj's horen draaien
volgens mij zal titel naar een zeker tcx :D gaan ofwel naar dj net erna. In het begin was diene gast na tcx nie super, maar later begon hij wel goed te draaien.
Rest van de dj's waren zeker niet slecht maar die 2 staken er vond ik wel uit.
je had natuurlijk ook geluk met de loting dat je zowat de beste uren van de avond mogt draaien, de laatste dj vb moest draaien voor amper 20 man (jammer :D)
tcx vooral uw laatste plaat was super (porky's head - roads (denk ik dat het noemt))
btw merci voor de free tickets!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Moondust
tcx vooral uw laatste plaat was super (porky's head - roads (denk ik dat het noemt))
|
Lol, porky's head :stongue:
Portishead - Roads ;) |
|
|
| Xilver |
Merci aan degenen die zijn komen supporteren. Mijn setje viel blijkbaar enorm in de smaak, nu nog wachten op de uitslag. Ze zullen me 'n sms sturen met de uitslag normaal.
Mijn tracklist :
1. Deep Dish - Flashdance (Original)
2. Viton & Stel - Wooden Swordz (Christian Cambas Forgotten Dub)
3. Matthew Dekay vs Proluctors - Bad
4. Tilt - Twelve (Max Graham Remix)
5. Energy 52 vs. Satoshi Tomiie - Café Del Mar Is Up In Flames
6. Gabriel & Dresden - Arcadia
7. Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden's 12 Step Program)
8. Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix)
9. Portishead - Roads (Sultan & Tonedepth Remix) |
|
|
|
|