|
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Paul Cruz moet op 26 augustus spelen dacht ik, maar DanE en Axuma zitten er morgen al zeker bij :) |
|
|
| Xilver |
Hebben we daarvoor 'n gezellig feestje bij Gert vroegtijdig verlaten? Wat een godverdomd schijtpubliek zeg. Draai ik exact dezelfde stijl als vorige keer, waardoor er enorm veel sfeer in de keet was, iedereen vond 't goed, iedereen aan het dansen. Wat een verschil was dit nu. 30% van m'n platen waren hetzelfde als vorige keer, en het publiek stond gewoon stil. Komt er ook nog 'n ingebeeld strekenwijf voos doen bij mij aan de draaitafel (waaronder 'n briefje met "achterlijke muziek" opgeschreven afgeven), en dat tijdens Pole Folder - Salvation On Slavery Sins (Nick Muir Remix).
Dezelfde medewerker van de Factory die vorige keer tot 3 keer toe zei dat ik keigoed had gedraaid, en dat 't echt super was, komt nu zeggen bij mij dat er was gezegd "dat er niet progressief mocht gedraaid worden". Wtf :conf:
Och ja, den boom in dermee. |
|
|
| Pumaz |
Euhm ja...
Sorry dat ik er niet was maar ik ben in de zetel in slaap gevallen :o |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Wat een godverdomd schijtpubliek zeg. Draai ik exact dezelfde stijl als vorige keer, waardoor er enorm veel sfeer in de keet was, iedereen vond 't goed, iedereen aan het dansen. Wat een verschil was dit nu. 30% van m'n platen waren hetzelfde als vorige keer, en het publiek stond gewoon stil. Komt er ook nog 'n ingebeeld strekenwijf voos doen bij mij aan de draaitafel (waaronder 'n briefje met "achterlijke muziek" opgeschreven afgeven), en dat tijdens Pole Folder - Salvation On Slavery Sins (Nick Muir Remix).
Dezelfde medewerker van de Factory die vorige keer tot 3 keer toe zei dat ik keigoed had gedraaid, en dat 't echt super was, komt nu zeggen bij mij dat er was gezegd "dat er niet progressief mocht gedraaid worden". Wtf :conf:
Och ja, den boom in dermee. |
:whip: :whip: Aalst en goei muziek, tga nie echt samen! |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Euhm ja...
Sorry dat ik er niet was maar ik ben in de zetel in slaap gevallen :o |
:haha: lol, ik moet zeggen dat je wel een moeilijk te bereiken persoon bent. Wat voor n moeite we ni hebben moeten doen om uw gsm nummer vast te krijgen :p.
Ivm gister, Tom moest om half 4 draaien. Wel wa laat, maar ja.. er zat om half 4 toch alleszins meer volk in de factory als om half 12.
Imo heeft em goe gedraaid, maar ja... publiek was nogal 'dj gebonden', dus was redelijk moeilijk om die 'lieve meisjes' te plezieren. :rolleyes:. Ups en down in een carrière, dat hoort er allemaal bij eh ;) |
|
|
| Vadro |
| quote: | Originally posted by Xilver
Hebben we daarvoor 'n gezellig feestje bij Gert vroegtijdig verlaten? Wat een godverdomd schijtpubliek zeg. Draai ik exact dezelfde stijl als vorige keer, waardoor er enorm veel sfeer in de keet was, iedereen vond 't goed, iedereen aan het dansen. Wat een verschil was dit nu. 30% van m'n platen waren hetzelfde als vorige keer, en het publiek stond gewoon stil. Komt er ook nog 'n ingebeeld strekenwijf voos doen bij mij aan de draaitafel (waaronder 'n briefje met "achterlijke muziek" opgeschreven afgeven), en dat tijdens Pole Folder - Salvation On Slavery Sins (Nick Muir Remix).
Dezelfde medewerker van de Factory die vorige keer tot 3 keer toe zei dat ik keigoed had gedraaid, en dat 't echt super was, komt nu zeggen bij mij dat er was gezegd "dat er niet progressief mocht gedraaid worden". Wtf :conf:
Och ja, den boom in dermee. |
gewoon nie van aantrekken, en zeker niet veranderen van stijl
zie ook men post op dj2dj ;) |
|
|
| _Jedi |
jammer voor u Xilver :mad:
verschiet er eigenlijk niet van na die vorige halve Finale met Jasper,
ben er nochtans zeker van dat ge ook mijn muziekhart raakte met je set.
sorry dat ik er niet kon zijn! :o |
|
|
| Moondust |
| quote: | | Komt er ook nog 'n ingebeeld strekenwijf voos doen bij mij aan de draaitafel (waaronder 'n briefje met "achterlijke muziek" opgeschreven afgeven), |
nie aantrekken, was 9 op de 10 supporter(es) van andere dj die u probeerde te "kraken" allez ja kraken hehe, ge weet wel wa'k bedoel é
intimideren is beter
en hier op trance addicts weten we allemaal hoe goed je bent sooo...
;) |
|
|
| Moondust |
ik draai dus nu vrijdag 26 augustus
xsilver en nyah komen al zeker af, wie nog mee wil komen supporteren laat maar iets weten ik heb nog gratis inkomkaarten over [email protected] |
|
|
| Jasperovitsj |
| Herexamens tedoemme :( |
|
|
| lievez |
hmmm dunno offek nog inst stad geraak vrijdag
kzal in elk geval eens probere binne te springen moestek er zijn... wa uur moete draaie ? |
|
|
| Moondust |
| weet niet om hoe laat ik moet draaien, ik moet daar om 23.00u zijn en dan gaan ze loten... |
|
|
|
|