|
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Juist SMS gehad, ik ben er ni bij in de finale :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Juist SMS gehad, ik ben er ni bij in de finale :) |
Wtf ? :wtf:
Stomme jury heeft geen smaak :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
Dj die voor mij draaide is er ook ni bij, dus daar is gerechtigheid alvast geschied ;)
Ik neem aan dat Murderboy er wel bij zal zijn, n dan wss de laatste DJ I guess? Tzou jammer zijn moest de DJ na mij wel door zijn, want die was zeker niet beter dan mij... |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Juist SMS gehad, ik ben er ni bij in de finale :) |
ge moet uw fles champagne nog opeisen :D
kom anders de 12e maar mee en dan vraagt ge ernaar he :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik vertrek de nacht van de 12de op de 13de op reis, dus da zal er ni inzitten :)
Anyway, doe da goed hé Moondust en Tom! Hopelijk kan één van jullie opboksen tegen de Residents ;) |
|
|
| Xilver |
| Damn, too bad, Jasper... :( |
|
|
| Vadro |
Niks aan te doen é...
Ik vreesde er al voor dat prog en zeker trance weinig kans maakten. Ik ben benieuwd wie in de finale zit :eyes: |
|
|
| Zehra |
| ach volgende keer beter :) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Juist SMS gehad, ik ben er ni bij in de finale :) |
:sadgreen: |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Wtf ? :wtf:
Stomme jury heeft geen smaak :whip: |
ja smaak...
da zalt zijn !!!! |
|
|
| Vadro |
| Was er wel een jury? :clown: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by pooley
ja smaak...
da zalt zijn !!!! |
Technisch was Jasper zeker een finaleplaats waard |
|
|
|
|