|
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En normaal moest Tom ook draaien de 22ste, maar die kan niet, dus geen Battle of the Beta's :sadgreen: |
Ik draai de 29e :) We komen elkaar wel tegen in de finale, da moet lukken ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als Vadro en Moondust ook hun best doen hebben een volledige BETA-finale! :toothless |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Als Vadro en Moondust ook hun best doen hebben een volledige BETA-finale! :toothless |
Zou wel vestjes zijn :D
As jullie in de finale geraken moe'k zeker is komen kijken, maar dan ni het weekend van 12,13,14,15 augustus, want dan kan'k... Van de 21ste tot de 26 ste juli zit'k ook nog in Spanje, dus daarom kan'k is ni komen piepen :o
Alvast succes mannen!!!! BETA POWER :happy2: |
|
|
| Vadro |
verslagje van gisteren:
Om 22u20 aangekomen ongeveer, stonden voor een gesloten deur maar nie voor lang
Trekking was al gebeurd, ik moest van 12 tot 1. Van 11 tot 12 was het moondust, knap setje met paar klassiekers cafe del mar up in flames, moments, andor voyage, love in traffic o.a. Set van paul cruz ook nog gehoord, ook knap setje.
In het begin weinig volk, enkel het volk die ik en moondust meehadden. Ik had een 8-tal supporters mee.
Mijn set was nie slecht maar toch paar foutjes gemaakt, nog wa ervaring die ik mis maar da komt wel. Al bij al redelijk tevreden. We leren altijd bij, leuke ervaring geweest. Freefloats waren trouwens weggehaald.
Dit was ongeveer mijn playlist:
bjorn mandry - my beach
avus - real
osamu m - waterdrop (original mix)
proluctors - star track
matthew dekay - bad
mike foyle - for your eyes only (original mix)
purple haze - adrenaline
der dritte raum - hale bopp
sinead o connor - troy (push mix)
Yellow screen - out of time
Progressive begonnen, dan wa meer trance en geëindigd met een paar klassiekers.
De progressive lag wa minder goed bij het pubiek had ik de indruk, daarom wat overgeschakeld. Het waren natuurlijk de classics die het meeste reactie hadden bij het publiek (vooral troy). Was ook zo bij moondust.
Nog wa gebabbeld met moondust, kingz, Dan E en rond 2u15 weggegaan omdat de anderen weg wilden.
Leuk clubje en vriendelijke mensen die daar werken!
Greetz |
|
|
| Moondust |
jaja dat was het dan weer :)
moet wel zeggen dat er zeer weinig ambiance was, zeker in vergelijking met vorige keer (toen ik voor xsilver kwam supporteren)
nu ja ik kon er niet veel aan doen, ik moest de spits afbijten om 23.00 toen zat daar toch al de volle 10 man :)
later op avond wel meer volk maar geen ambiance.
ik heb vadro,paul cruz en svenne horen draaien
vadro vond ik nog wel best oke
paul cruz viel vond ik persoonlijk wat tegen, zeer goed gemixt, maar platenkeuze kon iets beter (nu ja wie ben ik natuurlijk) ik heb ook hier en daar opgevangen dat hij gelijk hoe in halve finale zou zitten(enkel van horen zeggen)
svenne liep ik daar ook tegen het lijf en bleek dat het iemand was die nog in kleuterklas en lagere school in mijn klas gezeten heeft, werkte oa mee aan de voormalige succesgroep white widow, en het platenlabel bombtrexx. Ik vond hem ook nog wel goed Gelukkig had hij niemand uitgenodigd mijn zijn inkomskaarten :)
daarna naar goa feestje geweest in gent, net toen we daar vertrokken kwam daar de één na de andere combi toe die zich aan het voorbereiden was op een inval. Gelukkig net op tijd vertrokken of we zaten daar misschien nog 3 uur te wachten voor ze u gecontroleerd hadden en mogt vertrekken
oh ja voor ik het vergeet mijn tracklist
1.Papi Sanchez - Enamorame
2.porties head - roads
3.smalltown boy
4.telegraph - saved at sunsine
5.holliwood express
6.cafe del mar is up in flames
7.born in the 70's feat jack e - feeling sorry
8.the andor voyage - metro dad
9.split second - midnight express
10.santiago nino - circuit
11.micah feat. jaidene veda - come from
12.satoshi tomiie - love in traffic
dus zeer zware concurentie, maar we zien wel, als ik niet doormag heb ik toch een leuk feestje kunnen bouwen en ze hebben mij al zeker niet laten stoppen na 30 minuten ;) dus we zien wel ik lig er niet echt van wakker.
hope for the best, expect the worst |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Moondust
paul cruz viel vond ik persoonlijk wat tegen, zeer goed gemixt, maar platenkeuze kon iets beter (nu ja wie ben ik natuurlijk) ik heb ook hier en daar opgevangen dat hij gelijk hoe in halve finale zou zitten(enkel van horen zeggen)
|
Het zou me ook niet verbazen, op dj2dj is hij in ieder geval héél goeie vriendjes met een paar van de juryleden. En die gast is trouwens ook resident in Dibango, dus kvind het ietwat lame dat die dan nog meedoet aan DJ-contests. Dus hij is zo'n beetje een "big man" - of hij heeft toch dat beeld rond zich - dus zo'n kerel (die resident is in een respectabele club) zullen ze waarschijnlijk niet laten stranden in een voorronde... |
|
|
| Moondust |
oke mensjes stop maar met zoeken naar een locatie voor volgende beta-party al de beta's draaien toch in volgende ronde....
maw ook ik zit in halve finale :D :D
weet wel nog niet wanneer ik in halve finale moet spelen.
ze gingen mij tijdig iets laten weten,
hopelijk is het niet wanneer ik op reis ben |
|
|
| Vadro |
| Kben er spijtig genoeg niet bij, succes in de volgende ronde moondust ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Moondust
oke mensjes stop maar met zoeken naar een locatie voor volgende beta-party al de beta's draaien toch in volgende ronde....
maw ook ik zit in halve finale :D :D
weet wel nog niet wanneer ik in halve finale moet spelen.
ze gingen mij tijdig iets laten weten,
hopelijk is het niet wanneer ik op reis ben |
Halve finales gaan door op 22 en 29 juli :)
Tcx draait de 29ste, ik de 22ste :)
Proficiat in ieder geval!
En jammer voor u Vadro, maar volgende keer beter hé. :) En ge hebt op dj2dj toch een hoop positieve commentaar gekregen, dus dat zit wel goed voor de volgende contest ;) |
|
|
| Vadro |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Halve finales gaan door op 22 en 29 juli :)
Tcx draait de 29ste, ik de 22ste :)
Proficiat in ieder geval!
En jammer voor u Vadro, maar volgende keer beter hé. :) En ge hebt op dj2dj toch een hoop positieve commentaar gekregen, dus dat zit wel goed voor de volgende contest ;) |
tis dat é, de commentaren waren positief en ben ook wel tevreden voor een eerste contest
weer wat ervaring bij en de volgende keer proberen beter te doen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Morgen halve finale vanaf 23u, niemand zin om te komen supporteren? :p
En moondust, in welke halve finale zit gij? Tzou leuk zijn moest ik u morgen kunnen ontmoeten :) |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het zou me ook niet verbazen, op dj2dj is hij in ieder geval héél goeie vriendjes met een paar van de juryleden. En die gast is trouwens ook resident in Dibango, dus kvind het ietwat lame dat die dan nog meedoet aan DJ-contests. Dus hij is zo'n beetje een "big man" - of hij heeft toch dat beeld rond zich - dus zo'n kerel (die resident is in een respectabele club) zullen ze waarschijnlijk niet laten stranden in een voorronde... |
:eek:
wablief doet Paul Cruz nog steeds mee aan DJ Contests?? :rolleyes:
mja is vrij simpa gast, kan goed mixen, niet mijn favoriete dingen die hij draait, ...
maar is idd reeds een paar jaar resident van Dibango, dan zou zo'n DJ niet meer mogen meedoen aan dergelijk contests, er zijn veel te veel jonge talentvolle DJ's die maar niet aan de bak komen, (zeker die prog & trance draaien) die contests zijn er ook beetje om die DJ's een kans te geven eens te spelen in een club of event vind ik, niet alleen om zich als beste te tonen, want ja als de jury leden graag groove, techno of jump graag horen, zijn prog of trance DJ's altijd benadeeld.. maar ja dat staat niet in het reglement van de organisatie... kstop met zagen :D |
|
|
|
|