return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 13)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Er zijn dus 3 halve finales, en uit elk van die finales kiezen ze dan 1 of 2 dj's die doormogen naar de finale. Winnaar in mijn halve finale was Murderboy ;)
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Winnaar in mijn halve finale was Murderboy ;)

Hij heeft dan geluk dat het geen Idool-achtige contest is, veel X-factor had hij niet :D

Ooh grof :p
_Jedi
^:)

bwa die gast kan tegen een stootje :tongue2

kzen curieus want die Murderboy draait binnen 2 weken ook eens in Tropicana..

jammer Jasp, maar ja ..

kweet ook wel dat vele DJ Contests niet altijd correct verlopen .. residents van andere clubs die meedoen, vriendjes in de jury, andere stylen die je brengt dan wat er meestal word gedraait enz.. jammer
maar als het om een dergelijke prijzenpot gaat zou dat toch allemaal wat juister mogen verlopen.
Jasperovitsj
Was Murderboy die...euhm...ietwat gezette kerel?
Zehra
lol kan me nog nie eens meer herinneren hoe de andere djs er uitzagen :)

en nee kwas nie zat ofzo :o
Vadro
Alleen maar oog voor DJ Vega... ooooh.... :gsmile:
;)
Zehra
;)
Pumaz
Murderboy was die vetzak toch ? :D
Jasperovitsj
Dat maakt niks uit, just look at Franky Jones or Carl Cox ;)
Xilver
Eej manne, wie komt er vrijdag supporteren voor mij? Ik heb genoeg kaarten he, neem zoveel man mee als ge wilt, the more the better he. Da er toch nen beta in de finale geraakt na de spijtige en onrechtvaardige (en ik meen da echt he) afvalling van Jasper.;)

Coming:
- Nyah
- Xilver
- Kaidreas
- Pumaz

Jasperovitsj
Zoals al gezegd kan ik er ni bij zijn omdat ik die nacht op reis vertrek. Maar doet da goed daar en laat die groove-sletjes van The Factory maar eens kennis maken met deftige muziek!! ;)
De concurrentie zal wel stevig zijn (onder andere DanE, al jaren resident in een club blijkbaar, en Axuma, ne kerel die mij vlotjes onder tafel draait), maar aangezien ge wss een ietwat andere stijl zult draaien dan die mannen kan het wel eens goed aflopen voor u! :)

Thumbs up!
Moondust
quote:
Er was trouwens nog een resident van een club die meedeed, nl. Benn van The Pole. Hij lag er wel uit in de eerste ronde, maar dat was de ronde met Paul Cruz erin, dus ze konden wss ni anders

ja tuurlijk konden ze niets anders want ik deed ook mee :haha:

nee effe serieus, ben terug van reis, daarmee dat ge al tijdje niets van mij gehoord hebt.
Ik draai mijn halve finale op 26 augustus. hopelijk moet ik het niet weer opnemen tegen paul cruz en bijvoorbeeld vince want dan vrees ik dat ik geen schijn van een kans maak, oh wel ik lig er niet wakker van zolang ik mijn fles champagne van de eerste ronde maar krijg :)

we zien wel wat het gaat worden
mensen die kaarten moeten hebben laat maar iets weten, misschien tot dan....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement