|
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by diddi
Jasperovitsj, veel succez de vrijdag...
Heb wel zin om af te komen om je eens te zien en te horen, ma ik zal weer kapot zijn van een lange werkweek. Heb je nog kaarten trouwens?
gReetz |
genoeg kaarten. PM hem maar :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Kaarten genoeg indeed! :)
Maar ik denk dat het gewoon gratis inkom is hoor, want op die kaarten staat alleen maar m'n naam en niks over inkom ofzo :conf: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kaarten genoeg indeed! :)
Maar ik denk dat het gewoon gratis inkom is hoor, want op die kaarten staat alleen maar m'n naam en niks over inkom ofzo :conf: |
vorige keer in de factory wast ook gratis, ja. uw naam staat erop voor de punten die ge ervoor krijgt.
denk trouwens dat ik moet passen dit weekend. moet te veel blokken, helaas :( en dat ook nog met zo'n prachtig weer dat voor het weekend voorspeld is :eyes: +30°... pfff... kan dat ni een weekje of 2 wachten :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nyah
vorige keer in de factory wast ook gratis, ja. uw naam staat erop voor de punten die ge ervoor krijgt.
denk trouwens dat ik moet passen dit weekend. moet te veel blokken, helaas :( en dat ook nog met zo'n prachtig weer dat voor het weekend voorspeld is :eyes: +30°... pfff... kan dat ni een weekje of 2 wachten :p |
Mijne volgende ronde komt ge toch he schattie :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Xilver
Mijne volgende ronde komt ge toch he schattie :) |
ligt eraan wanneer dat is he ;) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| alleszins succes ;) |
|
|
| djcresto |
| Ik ga morgen naar een ander fuifke en zal er dus niet kunnen bijzijn jammer genoeg. Zie dat ge in de finale geraakt dan zal ik zeker proberen komen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
Zie dat ge in de finale geraakt dan zal ik zeker proberen komen. |
It's a deal :p |
|
|
| Xilver |
| Kga moeten overslagen deze keer jong, maar we komen elkaar verder nog wel tegen (finale let's hope ;)). Kga straks fitnessen tot 23u en kben nu al kapot. |
|
|
| Pumaz |
| Nog 3 uur ! :tongue3 |
|
|
| Jasperovitsj |
Jack kijkt er al meer naar uit dan ik :p
BTW, hoe zit het met parkeerplaats daar in de buurt? |
|
|
| Nyah |