return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 8)
View this Thread in Original format
Xilver
Khoop dat de datum voor de halve finales nu wel snel bekend wordt gemaakt.
Jasperovitsj
We zullen da anders gewoon vragen, daar zullen ze dan normaal toch wel rekening mee houden :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Xilver
Khoop dat de datum voor de halve finales nu wel snel bekend wordt gemaakt.

Er is deze vrijdag de laatste voorronde las ik, dus vanaf daar de winnaars bekend zijn zullen ze de halve finales samenstellen zeker? Ze zeiden in ieder geval dat ze daar dan wel stevig reclame voor zouden gaan maken! :D
Xilver
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Er is deze vrijdag de laatste voorronde las ik, dus vanaf daar de winnaars bekend zijn zullen ze de halve finales samenstellen zeker? Ze zeiden in ieder geval dat ze daar dan wel stevig reclame voor zouden gaan maken! :D

Fjiest

hopelijk wel ni juist als'k met mijn schattie op verlof ben :s
TOR
proficiat J :)

hopelijk valt de datum beter deze keer, zodat ik ook es kan komen supporteren :)
Vadro
ben erbij in de laatste voorronde, 8 juli
:toocool:
Jasperovitsj
Nice, dan toch nog gerechtigheid hé ;)
Den 8ste kan ik jammer genoeg ni komen (opening Festival), maar doe u best, en dan komen we elkaar misschien tegen in de halve finale :)
Vadro
thx man!
we zullen ons best doen
:)
Zehra
veel succes Vadro! doe da goe! :)
Vadro
& thx woman
:toothless

Jasperovitsj
Ik heb net telefoon gehad van The Factory, en mijn halve finale gaat door op vrijdag 22 juli!! Dus feel free om te komen supporteren, de inkom is zoals vorige keer helemaal gratis :)

En normaal moest Tom ook draaien de 22ste, maar die kan niet, dus geen Battle of the Beta's :sadgreen:
TOR
ah crap, kan ook nie de 22ste :(

*edit* ik zie je wel aan het werk in de finale dan :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement