|
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nog volk? *puppyface*
Weeral gratis kaarten of course ;) |
Ik zal waarschijnlijk wel komen, Anja zit midden in de examens, dus dat weet ik nog niet. |
|
|
| Jasperovitsj |
Nice :)
Al iets gehoord van de finale trouwens? Dat ik die datum zeker kan vrijhouden om te komen supporteren ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Al iets gehoord van de finale trouwens? Dat ik die datum zeker kan vrijhouden om te komen supporteren ;) |
Misschien moeten jullie zelfs het tegen elkaar opnemen :eek: |
|
|
| Jasperovitsj |
Hehe, zou wel cool zijn, Beta-finale :cool:
Trouwens, één van m'n concurrenten vrijdag:
www.dj-davy.tk :o |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
haalbare kaart ...
z'n niveau is't zelfde alst mijne denkek (alejah, even lang bezig alleszins :p)
platenkeuze is zeer commercieel (zowa alles wat ik heb, maar nOg erger :D) ... heeft veel klassiekers, precies geld teveel gehad :p
ervaring eeft em nog nie veel , dus ... inmaken die handel Vega ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat die gast nog niet echt goed draait :)
Maja, dat zien we daar wel ge moet nooit uw tegenstanders onderschatten! :)
Ma gewoon, in de selectievoorwaarden stond duidelijk "Geen hardstyle, techno, jump e.d.", en blijkbaar draait die gast ni veel anders :conf: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat die gast nog niet echt goed draait :)
Maja, dat zien we daar wel ge moet nooit uw tegenstanders onderschatten! :)
Ma gewoon, in de selectievoorwaarden stond duidelijk "Geen hardstyle, techno, jump e.d.", en blijkbaar draait die gast ni veel anders :conf: |
Tenzij hij een nep-lijst heeft opgesteld om u te misleiden:whip: Maar zo slim ziet hij er ni uit:p Misschien da ik ook kan komen, maar ik moet nog zien met de exames... Allesinds ben ik er zeker van da ge hem zwaar gaat inblikken en da em ook zo van da vocht gaat verliezen gelijk die sardines in blikskes:toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
Kzal het hier ook hetzelfde doen als Tom heeft gedaan:
Mensen die willen komen, laat het ff weten en dan PM ik u m'n telefoonnummer door. Stuur me dan ff een SMS als je aankomt, en dan kom ik zelf - of iemand anders - met de gratis kaarten naar buiten. :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kzal het hier ook hetzelfde doen als Tom heeft gedaan:
Mensen die willen komen, laat het ff weten en dan PM ik u m'n telefoonnummer door. Stuur me dan ff een SMS als je aankomt, en dan kom ik zelf - of iemand anders - met de gratis kaarten naar buiten. :) |
COPYCAT!! :o |
|
|
| Jasperovitsj |
Ge zou u vereerd moeten voelen dat mensen uw methoden overnemen :p
En ik vermeld u duidelijk als bedenker! :whip:
Maar allé, om het goed te maken zal ik speciaal voor u Traffic draaien, ok? :toothless |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar allé, om het goed te maken zal ik speciaal voor u Traffic draaien, ok? :toothless |
Fjiest, Traffic is gewoon een keifakke ploat! |
|
|
| diddi |
Jasperovitsj, veel succez de vrijdag...
Heb wel zin om af te komen om je eens te zien en te horen, ma ik zal weer kapot zijn van een lange werkweek. Heb je nog kaarten trouwens?
gReetz |
|
|
|
|