|
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Moondust
wat de tracklist betreft niet iedereen hier op dit forum zal de tracklist even fantastisch vinden, maar met constant pure trance maken ze je in factory gewoon af...(van horen zeggen) |
Waarom ? Met louter een tranceset kun je imo veel sterker opbouwen, en vele mensen kennen het genre gewoon amper. Hoe kun je dan zomaar afgemaakt worden? |
|
|
| Jasperovitsj |
Omdat trance vies en uncool is, en je dat in de meerderheid van de clubs in belgie gewoon niet moet draaien, zeker niet op dj contests in "coole" en "underground" clubs als the factory :)
Lees verslagje van Vadro maar bijvoorbeeld ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Omdat trance vies en uncool is, en je dat in de meerderheid van de clubs in belgie gewoon niet moet draaien, zeker niet op dj contests in "coole" en "underground" clubs als the factory :)
Lees verslagje van Vadro maar bijvoorbeeld ;) |
Ja, je hebt wel gelijk...het is soms erg gesteld met de Belgische partyscène. Ocharme de TranceDj's ;)
Toch zal ik me nooit tot Jump en R&B verlagen ...:toocool: |
|
|
| Sh!fty |
ok shoot me
maar waar ligt the factory?
Is da die dancing in St-Katelijne-Waver? |
|
|
| Sh!fty |
Moet ge in een dj-contest vinyls draaie of moogt ge ook CDJ's gebruike?
Als da mag wil ek daar ook wel es aan meedoen zene :toothless |
|
|
| Moondust |
ge draait zelf met wat ge wilt é cd's of platen alleen denk ik dat je met cd's (hangt ook af waar contest doorgaat) niet veel punten gaat scoren
wat tracklist bevat: niet veel trance, maar ge moet ook niet overdrijven é jump en r&b zat er nu ook weer niet tussen
hoho moest ik da daar gedraaid hebben...bij constante trance gingen ze mij afmaken maar met jump en r&b gingen ze er denk ik wel voor zorgen dat ik een pijnlijke langzame dood zou sterven :toothless |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Moondust
ge draait zelf met wat ge wilt é cd's of platen alleen denk ik dat je met cd's (hangt ook af waar contest doorgaat) niet veel punten gaat scoren
|
Tja als ge geen vinyl platen en platenspeler hebt, hedde nie veel andere keus eh. Dan vindt ek et ma stoem da ze daar onderschijd tss make. Muziek = Muziek
Mja, dan ga kik wel naar een dancing waar daa hun nie kan schele |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Tja als ge geen vinyl platen en platenspeler hebt, hedde nie veel andere keus eh |
Mag ik vragen waar je dan mee mixt ?
Zo goed is de cd markt niet... |
|
|
| Vadro |
Is trance echt dood dan?
Het is weer frappant: bij andor voyage gaat iedereen uit de bol in the factory maar o wee als men zegt dat men een trance-club is of dat er trance zou gedraaid worden een uur lang :o. Trance is een vies woord geworden in België, maar iedereen gaat erop uit de bol en de meesten weten dan nog niet wat trance is. Neen, het staat sjieker natuurlijk om te zeggen dat je naar electro of house luistert, sommigen enkel omdat het meer de naam heeft van "underground"-muziek. Dikke bull vind ik het allemaal. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Vadro
Is trance echt dood dan? |
Hier niet alleszinds, maar in clubs min of meer wel ja :D
'Andor voyage' zien de mannen van de Factory trouwens als retro en dat is 'cool' ;) |
|
|
| Vadro |
| quote: | Originally posted by Pumaz
'Andor voyage' zien de mannen van de Factory trouwens als retro en dat is 'cool' ;) |
Dan moeten ze daar dringend hun genre-kennis bijschaven. Nu ja, keep it cool & underground ;) |
|
|
|
|