|
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Jack kijkt er al meer naar uit dan ik :p
BTW, hoe zit het met parkeerplaats daar in de buurt? |
Het is niet elke dag dat een goeie prog dj naar Aalst komt ;)
En je zoekt best een parkeerplaats in of rond de pontstraat... |
|
|
| Pumaz |
Net terug :)
Toen we binnen kwamen was er heel weinig volk en was Dj Davy bezig de boel aan het verneuken (die heeft zeker een valse demo opgestuurd :D )
De ene trainwreck na de andere en barslechte muziek. Iemand van de factory heeft dan beslist hem te doen stoppen en Jasper vroeger te laten draaien.
De eerste overgang was niet 100% perfect omdat de light jockey Jasper niet gerust wou laten en J kon zijn plaat niet bijsturen wanneer het moest. Daarna ging het vlotter.
De eerste echte bom kwam er met The Proluctors - Star track, echt wel een bom live :eyespop:
De ene goeie plaat volgde de andere op, de hoogtepunten voor mij waren Echotek - The other zone (Moshic remix), Monkz - I want to see the sun, Cassino & Laben - Leaving panic behind (Flash Brothers remix), Michael Burns - Forwards, Bart van Wissen - Dry run, Moguai - U know Y (remix vergeten) en Mick Burns - See me fall (Matthew Dekay vs Proluctors trousy mix).
Jasper heeft een lege dansvloer omgezet naar een bende dansende mensen (waarond ik voor de eerste keer in 3 jaar met zware pijn als gevolg [maar het was het waard]).
Na Jasper kwam Dj Roxyd, die begon met een zalige house track met een vette basslijn. Daarna ging het mis... Hij begon saaie platte electro-achtige platen te spelen en na een kwartier stopten de meesten met dansen.
Plots werd er besloten om te vertrekken en ging iedereen naar zijn auto en zo.
Ik wil Jasper bedanken voor een super set en Zehra danken voor me zo vaak te doen lachen :happy2:
Ik heb een hele fijne avond achter de rug :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
De eerste overgang was niet 100% perfect omdat de light jockey Jasper niet gerust wou laten en J kon zijn plaat niet bijsturen wanneer het moest. Daarna ging het vlotter.
|
Ge hebt ni goed geluisterd hé :p
Dat was tijdens de vorige contest in Sint-Truiden ;)
Hier was hij gewoon ni goe omdat, wel, I still suck once in a while :toothless
Anyway, het was inderdaad wel leuk daar :)
Jammer ook van de DJ die voor mij moest draaien. Het was best een sympathieke kerel, maar hij kon echt voor geen meter mixen. Hij draaide blijkbaar wel nog maar een jaar en hij was meer voor een andere stijl, maar hij schoot duidelijk tekort om nu al mee te doen met een contest. Toch jammer dat hij na een half uur gedwongen moest stoppen, ik voelde me dan ook een beetje ongemakkelijk toen ik moest overnemen.
Er was op die moment ook nog niet echt veel volk in The Factory, dus ik ben redelijk "diep" begonnen. Geleidelijk aan dan wat opgebouwd naar de happier plaatjes, en ik kreeg inderdaad het publiek best in gang. Altijd leuk natuurlijk :toothless
De DJ na mij begon inderdaad goed, maar na een tijdje werd het te saai. Dan besloten we ook maar te vertrekken. Nu wachten op de uitslag :)
In ieder geval bedankt aan de supporters die mee zijn geweest, zowel Beta's als niet-Beta's :)
Pics zullen later deze week wel online komen ;)
Trekklisst for those who care:
1. Andrew K & Simuck - Clouds go by (Flash Brothers remix)
2. The Proluctors - Star track
3. Echotek - The other zone (Moshic remix)
4. Cassino & Laben - Leaving panic behind (Flash Brothers remix)
5. Monkz - I want to see the sun
6. Moguai - U know Y (Starecase remix)
7. Infusion - Love & imitation
8. Michael Burns - Forwards
9. Bart Van Wissen - Dry run
10. Mic Burns - See me fall (Matthew Dekay vs Proluctors trousy mix) |
|
|
| Pumaz |
Ge hebt ni goed geluisterd hé :p
Dat was tijdens de vorige contest in Sint-Truiden ;)
Hier was hij gewoon ni goe omdat, wel, I still suck once in a while :toothless |
Ah oei, my bad :D
Sorry dude :o
| quote: | | 7. Infusion - Love & imitation |
Oh ja, die ben ik vergeten, ook een hoogtepunt :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Juist bericht gekregen, ik mag naar de halve finale :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Met wat geluk dus een Battle of the Beta's in de halve finale! :toothless |
|
|
| Pumaz |
Well done  |
|
|
| Gladius |
congrats jasper!
als ge slechte examens hebt gedaan hebde dees toch goe eh =p, da compenseert |
|
|
| Xilver |
Met wat geluk dus een Battle of the Beta's in de halve finale! :toothless |
Mwehehehe
Seg maar hoe gaan we dat dan regelen met die kaarten jong? Geen populariteitscontest he, gewoon proberen te zien dat wij twee evenveel supporters hebben? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Zoiets ja, dat ze ons wel moeten beoordelen op ons draaien ipv op onze supporters :)
@ Johan: M'n examens zijn tot nu toe eigenlijk wel goed geweest tenkjoeverriemeutsj! :p |
|
|
| Gladius |
aai know jom. i like to laugh from time to time eh.
als jullie beiden op dezelfde avond draaien wil ik graag komen supporteren! |
|
|
|
|