return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 20)
View this Thread in Original format
TOR
ge haat uzelf?

quote:
Originally posted by Phortastic
lol draai ik elke week voor een zee van mensen ofwat? die verdient met zen geleechte crap van p2p . Ik verdien daar gene zak mee en zal er ook nooit get mee verdienen. En ik haat alle personen die der wel geld mee maken. Ja ge hoort het goed... HAAT.


quote:
Originally posted by Phortastic
ik haat haters :rolleyes:
Pumaz
quote:
Originally posted by Gladius
moonduts

:haha: :haha: :haha: :haha:
Moondust
...moonduTS was voor ik de finale mogt spelen, nu ben ik volwaardige moondust :stongue:
Phortastic
quote:
Originally posted by TOR
ge haat uzelf?


daarom dat ik het woord haat gebruikte natuurlijk.
was een kleine joke... :rolleyes:

Oh en ik meende wel wat ik zei trouwens, maar het woord haat is overdreven :)
Jasperovitsj
Als ge op een week downt wat ne normale mens op een half jaar downt moet ge gewoon ni zagen over zo'n mensen, ook al verdient gij zelf er in tegenstelling tot hen niks aan. Kvind het evengoed stelen en leechen, maakt ni uit wie het is. :)


En daarmee wil ik die kerel ook totaal ni goedpraten, kvind het zelfs heel mooi dat hij tegen de lamp is gelopen, zo'n mensen verdienen dat inderdaad! ;)

En ga ook ni proberen m'n argumenten terug te kaatsen: want ja, ik download, en ik kom daar ook gewoon voor uit. Maar ik heb misschien amper 5 gig mp3's op m'n pc staan, waarvan zeker ik de helft op vinyl of legale cd heb. En ik spendeer maandelijks pakweg 100€ aan vinyl, en moest ik meer inkomen hebben zou da ook naar vinyl gaan. En bovendien zorg ik er ook voor dat ik op m'n radioshows ook niet met illegale mp3's speel. :)
Zehra
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als ge op een week downt wat ne normale mens op een half jaar downt moet ge gewoon ni zagen over zo'n mensen, ook al verdient gij zelf er in tegenstelling tot hen niks aan. Kvind het evengoed stelen en leechen, maakt ni uit wie het is. :)


eigenlijk verdient (besparen ;)) hij er wel wa aan... moest hij da allemaal kopen zou hij wss miljoenen geven :stongue:
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als ge op een week downt wat ne normale mens op een half jaar downt moet ge gewoon ni zagen over zo'n mensen, ook al verdient gij zelf er in tegenstelling tot hen niks aan. Kvind het evengoed stelen en leechen, maakt ni uit wie het is. :)





ooit gehoord van try before buy?
alles wat ik super vind koop ik.
ik koop meer dan gij denkt. dont judge people when u know about them :o
en men meter van telenet staat altijd rond 70% en ik leech een pak films... Dus leech ik zoveel meer als u?
Ni te rap conclusies trekken makker...
Zehra
quote:
Originally posted by Phortastic
ooit gehoord van try before buy?
alles wat ik super vind koop ik.
ik koop meer dan gij denkt. dont judge people when u know about them :o
en men meter van telenet staat altijd rond 70% en ik leech een pak films... Dus leech ik zoveel meer als u?
Ni te rap conclusies trekken makker...


right... :stongue:
Phortastic
quote:
Originally posted by Zehra
eigenlijk verdient (besparen ;)) hij er wel wa aan... moest hij da allemaal kopen zou hij wss miljoenen geven :stongue:


voor u hetzelfde antwoord als voor jasper... :rolleyes:
Zehra
ach ga u nog wa filmpkes leechen... heb je nog ns wa te doen

Phortastic
quote:
Originally posted by Zehra
right... :stongue:



had zo antwoord wel verwacht :)
u know what: i dont give a what u think :)
Moondust
btw: xsilver u woord houden hé ;)
no more excuses :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
Privacy Statement