|
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
| heheh daar ga ik mij ni over uitspreken van diene champagne;) maar waren nyah en xilver daar nu ook of niet? want die ken ik wel van gezicht, markheb ze ook ni gevonden :( |
|
|
| Moondust |
| nee die gingen normaal afkomen maar er was iets tussen gekomen waardoor ze helaas niet konden komen, dus het lag niet aan je ogen hoor ;) |
|
|
| Moondust |
yes!!
vanaf zaterdag word ik resident in club "the move" in zottegem
of waar een dj-contest allemaal al niet goed voor is :D
die mensen vonden mijn sets in factory blijkbaar in orde :D
the move is wel niet echt een pure tranceclub er zal happy house, groove, trance, disco-nouveau, progressive gedraaid worden.
hopelijk tot één dezer weken in the move!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Moondust
er zal happy house, groove, trance, disco-nouveau, progressive gedraaid worden.
|
:nervous:
Echt erg tegenwoordig, DJ's draaien nen Chab of Booka Shade in hun sets en ze plakken meteen het etiket "progressive" op hun stijl, terwijl ze voor de rest alleen maar platte groove en house draaien. Geen gunstige evolutie :sadgreen:
Anyway, proficiat Moondust! :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Moondust
yes!!
vanaf zaterdag word ik resident in club "the move" in zottegem
of waar een dj-contest allemaal al niet goed voor is :D
die mensen vonden mijn sets in factory blijkbaar in orde :D
the move is wel niet echt een pure tranceclub er zal happy house, groove, trance, disco-nouveau, progressive gedraaid worden.
hopelijk tot één dezer weken in the move!!! |
aha waar is da ergens in Zottegem? |
|
|
| Moondust |
ge zijt van dendermonde hé? awel dus ge zult dan normaal van richting wetteren naar zottegem rijden wel aan hetzelfde kruispunt dat je moet afslaan om naar sotto's/krypton te rijden sla je dus ook rechts af en dan op uw rechterkant nog voor ge aan de sotto's en de krypton komt
voor de andere mensen gewoon E40 nemen en afrit nemen van wetteren dan gewoon zottegem volgen nen gansen tijd rechtdoor en dan komt ge na enkele kilometers ook dat befaamde verkeerslicht tegen waar ge rechts moet, 'k zou es moeten tellen het hoeveelste verkeerslicht het is :d
nu zaterdag speel ik van 1.00 tot 4.00u maar volgende week kan dat anders zijn...
indien er iemand af komt spreek me gerust maar eens aan!
the move is trouwens open van 22.00 tot 10.00u
als ik mij niet vergis gratis drank van 22.00u tot 1.00u en van 5.00 tot 7.00u ( ma vraag wel nog es na voor alle zekerheid)
to jasperovitsj: ik begrijp niet echt wat je wil zeggen??? ik plak toch totaal geen styl op mijn naam? voor mij moet muziek gewoon goed klinken en dan draai ik dat |
|
|
| Jasperovitsj |
Kheb het totaal niet over u, ik het het over al die dj's en clubs die tegenwoordig in hun lijstje van stijlen steevat "progressive" bij vermelden, ook al hebben ze er in de verste versten niks mee te maken. :) Het is gewoon een modewoord geworden dat te pas en te onpas gebruikt wordt, jammer genoeg...
Allé, ik bedoel maar: je bent nu resident in een club die beweert "happy house, groove, trance, disco-nouveau, progressive" te gaan draaien. Progressive past totaal niet in dat rijtje, en ik durf er geld op zetten dat ze mij daar uitjouwen moest ik een progset neerzetten. Dus waarom zetten ze dat er dan bij? Net zoals DJ's die bij hun draaistijl "groove/trance/dance/progressive" zetten, I mean...WTF!? :nervous:
Maar ja, zoals ik zei, dat is niet op u bedoeld hoor. Gewoon een persoonlijke ergernis bij de huidige Belgische clubscene :) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kheb het totaal niet over u, ik het het over al die dj's en clubs die tegenwoordig in hun lijstje van stijlen steevat "progressive" bij vermelden, ook al hebben ze er in de verste versten niks mee te maken. :) Het is gewoon een modewoord geworden dat te pas en te onpas gebruikt wordt, jammer genoeg...
Allé, ik bedoel maar: je bent nu resident in een club die beweert "happy house, groove, trance, disco-nouveau, progressive" te gaan draaien. Progressive past totaal niet in dat rijtje, en ik durf er geld op zetten dat ze mij daar uitjouwen moest ik een progset neerzetten. Dus waarom zetten ze dat er dan bij? Net zoals DJ's die bij hun draaistijl "groove/trance/dance/progressive" zetten, I mean...WTF!? :nervous:
Maar ja, zoals ik zei, dat is niet op u bedoeld hoor. Gewoon een persoonlijke ergernis bij de huidige Belgische clubscene :) |
i agree :o |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Moondust
ge zijt van dendermonde hé? |
Jep klopt. Men vriendin woont op een goei 5 min rijden in Balegem. Dus mss komen we ooit wel eens langs :D |
|
|
| Axuma |
hehe, leuk om dat allemaal is te lezen, zo lang na datum...
Vega en Moondust, thx for the comment! |
|
|
| Moondust |
tja als het slecht is zwijg ik meestal maar als't goed is mag het gezegd worden ;)
maar 't is een feit dat ik in u zware "concurrentie" zag |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik ken Axuma nog vanop een contest in de Zenith in Gistel, en toen had hij volgens mij ook moeten winnen, ipv. een 3de plaats. :) |
|
|
|
|