return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 21)
View this Thread in Original format
Zehra
quote:
Originally posted by Phortastic
had zo antwoord wel verwacht :)
u know what: i dont give a what u think :)

:haha:
Phortastic
quote:
Originally posted by Zehra
ach ga u nog wa filmpkes leechen... heb je nog ns wa te doen

any tips?
Jasperovitsj
quote:
ooit gehoord van try before buy?
alles wat ik super vind koop ik.
ik koop meer dan gij denkt. dont judge people when u know about them :o
en men meter van telenet staat altijd rond 70% en ik leech een pak films... Dus leech ik zoveel meer als u?
Ni te rap conclusies trekken makker...

Vriend, ik ben ni de persoon die veel te snel conclusies trekt ;)
Kijk gewoon is naar de right now thread, die staat voor de helft vol met posts van u. Gewone tracks, compilaties, albums, alle stijlen en genres. Moest ge alles kopen wat ge daar post dan zijt ge per maand een paar duizend euro kwijt. Plus, de helft van wat ge daar post is alleen te verkrijgen op vinyl of legale mp3. En aangezien ge ni draait zult ge al zeker geen vinyl kopen. En hetzelfde argument als bij cd's: als ge elke mp3 die ge daar post legaal zou kopen dan zijt ge nóg eens evenveel euro's kwijt.
En ge hebt zelfs al meermaals gezegd dat ge alleen maar dingen in de right now post zet die ge super vindt. Dus ja, tis moeilijk om daar geen conclusies uit te trekken :)
mellow_head
Phortastic vs. Jasperovitsj + Zehra = *yawn*

Doet normaal en maak mekaar kapot:wtf:
Gladius
quote:
Originally posted by Moondust
...moonduTS was voor ik de finale mogt spelen, nu ben ik volwaardige moondust :stongue:

heh lol was natuurlijk een typfout eh =)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by mellow_head
Phortastic vs. Jasperovitsj + Zehra = *yawn*

Doet normaal en maak mekaar kapot:wtf:

Verbale discussies zijn aan uw verstand ook ni echt besteed hé? ;)
Liever vechten, de intelligente en beschaafde oplossing :p
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Vriend, ik ben ni de persoon die veel te snel conclusies trekt ;)
Kijk gewoon is naar de right now thread, die staat voor de helft vol met posts van u. Gewone tracks, compilaties, albums, alle stijlen en genres. Moest ge alles kopen wat ge daar post dan zijt ge per maand een paar duizend euro kwijt. Plus, de helft van wat ge daar post is alleen te verkrijgen op vinyl of legale mp3. En aangezien ge ni draait zult ge al zeker geen vinyl kopen. En hetzelfde argument als bij cd's: als ge elke mp3 die ge daar post legaal zou kopen dan zijt ge nóg eens evenveel euro's kwijt.
En ge hebt zelfs al meermaals gezegd dat ge alleen maar dingen in de right now post zet die ge super vindt. Dus ja, tis moeilijk om daar geen conclusies uit te trekken :)

Allé jasper gast. Denkt ge nu echt dat als dezelfde leechende gierigaard was als diene Dj wat ik ken, dat ik schijt zou krijgen van zo een personen? Denk daar es over na.
En ge zijt niet de persoon die snel conclusies trekt zegt ge maar ge baseert wel al uw oordelen op 1 thread op een internetforum. Goed bezig...
Maar als gij zo denkt, no problem. Iedereen heeft recht op zen eigen mening en kga hier echt gene minuut minder slaap voor laten zenne.
pooley
quote:
Kijk gewoon is naar de right now thread, die staat voor de helft vol met posts van u.

Kom hé, pot ketel zwart, leg de verbanden
mellow_head
quote:
Verbale discussies zijn aan uw verstand ook ni echt besteed hé? ;)
Liever vechten, de intelligente en beschaafde oplossing :p

Ik hou van een directe aanpak, en vraag ni aan mn lief om mij mee te helpe:D
Jasperovitsj
quote:
Allé jasper gast. Denkt ge nu echt dat als dezelfde leechende gierigaard was als diene Dj wat ik ken, dat ik schijt zou krijgen van zo een personen?

Ja, dat is best mogelijk :)
Ik heb weet van een niet nader genoemde DJ die altijd al gepropageerd heeft enorm anti-downloading te zijn. Maar nu blijkt dat die DJ in zijn shows illegale mp3's draait. Zogezegd om een you vinger naar de markt op te steken, maar daar heb ik als eeuwige scepticus toch m'n twijfels over. Dus het kan gerust een façade zijn, of gewoon een gruwelijk gebrek aan zelfkennis of de onmogelijkheid om de eigen hypocrisie in te zien.
En kzeg niet dat het bij u zo, ik zeg alleen dat de mogelijkheid zeker niet uit te sluiten is. :)

quote:
En ge zijt niet de persoon die snel conclusies trekt zegt ge maar ge baseert wel al uw oordelen op 1 thread op een internetforum. Goed bezig...

Die thread was alleen maar een voorbeeld, één van de vele waarop ik m'n conclusies heb gebaseerd. Als ge wilt dat ik de rest ook allemaal hier neerpoot, geen probleem hoor. :)

quote:
Maar als gij zo denkt, no problem. Iedereen heeft recht op zen eigen mening en kga hier echt gene minuut minder slaap voor laten zenne.

Ik heb wel anders gehoord :p

Maar enfin, it's been fun, en genoeg thread-hijacking on my behalf voor vandaag. :)

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by pooley
Kom hé, pot ketel zwart, leg de verbanden

quote:
Originally posted by jasperovitsj
En ga ook ni proberen m'n argumenten terug te kaatsen: want ja, ik download, en ik kom daar ook gewoon voor uit. Maar ik heb misschien amper 5 gig mp3's op m'n pc staan, waarvan zeker ik de helft op vinyl of legale cd heb. En ik spendeer maandelijks pakweg 100€ aan vinyl, en moest ik meer inkomen hebben zou da ook naar vinyl gaan. En bovendien zorg ik er ook voor dat ik op m'n radioshows ook niet met illegale mp3's speel.

Alstublieft :)
mellow_head
Ah, eindelijk gedaan met muggeziften:)doe da op MSN:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 
Privacy Statement