|
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Moondust |
Gisteren halve finale gespeeld...
Oef ik had wat meer geluk :)
al begon het slecht, maar zo slecht als het begon zo goed eindigde het.
1) Ik kom daar toe wie zie ik daar op dj-list als allerlaatste (4.30u-5.30u) staan.....idd dj moondust dacht van ja 't begin hier al goed...
2) gelukkig om 1 of andere reden zat om 4.30u het kot nog redelijk vol
3) ik doe mijn eerste mix iedereen begint te springen en te slaan en te stampen, vaneigens mijn naald verspringt en mijne eerste mix volledig de mist in. dacht al van néééééé whyyyy? gelukkig had dienen die de lichten doet het gezien en zei dat het niks was :)
de blikken van de mensen op dansvloer waren minder goed gezind :D
eens daarna ging het vrij goed denk ik
4) tegen dat ik om 5.45 gedaan had was er +- nog evenveel volk als toen ik begonnen was dus zo slecht zal het wel nie geweest zijn veronderstel ik. ( zelfs de lightjock was soms aan het springen :eek: )
Daarna heeft nog ander dj het volk naar huis MOETEN draaien. ben tegen 6.15-6.30 naar huis vertrokken, feestje ging denk ik nog eventjes voort, maar voor mij was het genoeg geweest ;)
5) mooiste moment uit dj-carriere ipv een briefje "kut muziek" ;) kreeg ik een businesskaartje van enen die mij kwam proficiat wensen en zeggen dat hij het super vond ik kijk op da kaartjen, bleek het toch niet om the one and only redhead ( i love techno ) te gaan. zoiets doet mij eigenlijk meer plezier dan een finale mogen spelen Hij is tevens bij uitbaters geweest om te zeggen dat hij vond dat ze mij naar finale moesten laten gaan :) Of ze daar gaan naar luisteren is een andere vraag natuurlijk. Maar alleen dat al maakte mijn avond geslaagd
6) grootste concurrentie:
a)den eersten die kende daar blijkbaar gans the factory ma ben zijnen naam vergeten
b) axuma die is echt wel redelijk goed
c) dj-why? diene kende blijkbaar veel volk en moest voor mij draaien, en na mij mogt hij nog es het volk naar huis gaan spelen...
ge ziet zo slecht is the factory nog nie ;)
nu ja finale of niet, ik heb er toch een goed gevoel aan over gehouden |
|
|
| Pumaz |
Redhead is daar begonnen met feestjes te geven, de eerste is op 2 september :)
Wat heb je dan zo allemaal gespeeld dat hij het goed vond ? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Proper Moondust, hopelijk krijgt ge dan uw finaleplaats :) |
|
|
| Kaidreas |
| congratz moondust, tracklist? |
|
|
| Nyah |

Nice one, Moondust. Ik hoop dat je erbij bent. En dan zullen we toch met een hele Beta delegatie moeten afzakken naar the factory, he ;).
Toevallig een tracklistje? |
|
|
| Moondust |
m'n tracklist:
1) kissogram vs woody - if i had known this before ( ging jammer genoeg volledig de mist in door mijn ietsje té enthousiaste entourage)
2) flower power - flower power
3) portishead - roads
4) smaltown boy
5) telegraph - saved at sunset
6) danny marquez & ferry b. - afrocatalans
7) sharam jey & ben delay - close to your heart
8) phunk electric feat P.T. - red hot 2005 remix
9) julien jabre - war
10) born in the 70's feat dj jack E - feeling sorry
11) metro dade - the andor voyage ( op deze plaat stond niemand maar dan ook niemand stil ;) zelfs achter den bar en de anders zo koele lightjock ging uit de bol)
12) satoshi tomiie - love in traffic
13) brother brown - under the water
dan 5.45 moest ik stoppen en nam iemand anders over om het volk naar huis te draaien, misschien waren ze bang dat ik tot de middag het volk ging houden :stongue: |
|
|
| Moondust |
| maar ja ik zeg het finale of geen finale alleen al het feit dat redhead mij kwam feliciteren gaf mij meer voldoening dan een eventuele finale |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Moondust
misschien waren ze bang dat ik tot de middag het volk ging houden :stongue: |
Heerlijk toch die bescheiden Belgen :rolleyes:
:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Moondust
12) satoshi tomiie - love in traffic
13) brother brown - under the water
|
Kzou ook uit m'n bol zijn gegaan :crazy: |
|
|
| Pheatus |
sweet Lieven!!!
Alsk het zo hoor zal'k het straks mogen vergeten om nog es op Highlite te mogen draaien :p
Hopelijk zit ge in de finale??
Keep up the good work!
De rest ook trouwens!!!!
En tot op coolcast binnenkort? (wel niet live waarschijnlijk? maar uw mixjes wel hé :D) |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Heerlijk toch die bescheiden Belgen :rolleyes:
:p |
laat me nu toch es genieten voor die één keer dat ik zoiets meemaak :tongue2
en van ons belgen zeggen ze steeds dat ze te bescheiden zijn, als ze dat dan es niet zijn is't weer nie goe ;)
wat de tracklist betreft niet iedereen hier op dit forum zal de tracklist even fantastisch vinden, maar met constant pure trance maken ze je in factory gewoon af...(van horen zeggen)
seba: volgend jaar ben ik terug voor coolcast idd niet meer live wel nog met m'n mixen ma ik mail je nog wel eens |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Moondust
en van ons belgen zeggen ze steeds dat ze te bescheiden zijn, als ze dat dan es niet zijn is't weer nie goe ;) |
Euh nee, het zijn Belgen zelf die dat zeggen ;) |
|
|
|
|