|
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Omdat ik het niet zou afkunnen moest ik niet winnen :clown: |
|
|
| Kaidreas |
| ^:stongue: zelfkennis is niet het begin van de wijsheid, maar het begin om de vaardigheid te leren om u eigen lot te veranderen! |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Moondust
100% gelijk, door al die overbodige berichtjes heeft straks niemand gelezen dat ik naar finale mag :D
Zijn er mensen die zouden afkomen op vrijdag 30 september? dan hou ik enkele gratis inkomkaarten vrij... |
Nog een late felicitatie met uw plaats in de finale, Moondust.
En zeker zullen Tom en ik de 30e vrijhouden om voor u te komen supporteren. Zou leuk zijn als er nog wat beta's kwamen. Moeten mekaar toch wat steunen, he :). So who's coming ;)??
- Xilver
- Nyah |
|
|
| Moondust |
| quote: |
En zeker zullen Tom en ik de 30e vrijhouden om voor u te komen supporteren. Zou leuk zijn als er nog wat beta's kwamen. Moeten mekaar toch wat steunen, he :). So who's coming ;)??
- Xilver
- Nyah |
THANKS!!! |
|
|
| Moondust |
nog even ter herinnering, de finale gaat door nu vrijdag, wie wil afkomen kan nog gratis binnen ik heb gewoon je naam nodig en die zet ik dan op de guestlist...
alvast bedankt voor de support!!! |
|
|
| Moondust |
Helaas niet gewonnen wel knap 3de, ze gaan mij wel nog af en toe contacteren om es te gaan draaien in factory en ik krijg nog als troostprijs een platenbon.
als ik mij niet vergis was de winnaar dj steven
Eerst moest iedereen (Alle 8) een half uur draaien. Mijn eerste half uur was vond ik echt niet goed, gelukkig blijkbaar wel nog goed genoeg om bij laatste 4 te zitten. Had wel iets zeeeer eigenaardigs voor, toen ik mijn 3 de plaat aan het mixen was kwam er bijna geen geluid uit rechtse platendraaier 't was super stil ja dan is je mix ook omzeep ik had alles volledig opengedraad maar 't was nog steeds zeer stil, toen ik in platenbak aan het scharrelen was kwam ineens wel het geluid erdoor, als je weet dat ik alles volledig opengezet had kan je de blikken van het publiek wel al voorstellen zeker :)
toen bij de laatste vier was al veel beter iederee roepen en springen en even had ik het gevoel dat ik kans maakte om te winnen maar helaas :) In 2 de set ging enkel eerste plaat de mist in maar ja diene voor mij had een zeer kort nummer gekozen dat hij zeer lang gemixt heeft en daarna nog wat schouw aan mengpaneel staan verkopen zodat ik geen tijd meer had om plaat goed te zetten,wacht als diene ooit nog es na mij moet draaien... :whip: ik had het eigenlijk moeten weten en plaat laten uitbollen maar ik dacht ik ga het toch proberen helaas foute gok, gelukkig goed hersteld daarna
Maar kom 3 de plaats van 80 inschrijvingen waar er 56 geselcteerd zijn is meer dan behoorlijk.
Ze gaan mij zeker nog contacteren om af en toe te gaan draaien en daar deed ik het eigenlijk wel voor, meer dan om te winnen. deze keer wel 2 glazen champagne gekregen + ze gaan als troostprijs nog een platenbon opsturen
dus bij deze zit het factory avontuur er ook op heb dankzij mijn sets in factory wel enkele bookingen binnen maar voor de meesten zal het tot op highlite zijn denk ik ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Moondust
Helaas niet gewonnen wel knap 3de, ze gaan mij wel nog af en toe contacteren om es te gaan draaien in factory en ik krijg nog als troostprijs een platenbon.
als ik mij niet vergis was de winnaar dj steven
Eerst moest iedereen (Alle 8) een half uur draaien. Mijn eerste half uur was vond ik echt niet goed, gelukkig blijkbaar wel nog goed genoeg om bij laatste 4 te zitten. Had wel iets zeeeer eigenaardigs voor, toen ik mijn 3 de plaat aan het mixen was kwam er bijna geen geluid uit rechtse platendraaier 't was super stil ja dan is je mix ook omzeep ik had alles volledig opengedraad maar 't was nog steeds zeer stil, toen ik in platenbak aan het scharrelen was kwam ineens wel het geluid erdoor, als je weet dat ik alles volledig opengezet had kan je de blikken van het publiek wel al voorstellen zeker :)
toen bij de laatste vier was al veel beter iederee roepen en springen en even had ik het gevoel dat ik kans maakte om te winnen maar helaas :) In 2 de set ging enkel eerste plaat de mist in maar ja diene voor mij had een zeer kort nummer gekozen dat hij zeer lang gemixt heeft en daarna nog wat schouw aan mengpaneel staan verkopen zodat ik geen tijd meer had om plaat goed te zetten,wacht als diene ooit nog es na mij moet draaien... :whip: ik had het eigenlijk moeten weten en plaat laten uitbollen maar ik dacht ik ga het toch proberen helaas foute gok, gelukkig goed hersteld daarna
Maar kom 3 de plaats van 80 inschrijvingen waar er 56 geselcteerd zijn is meer dan behoorlijk.
Ze gaan mij zeker nog contacteren om af en toe te gaan draaien en daar deed ik het eigenlijk wel voor, meer dan om te winnen. deze keer wel 2 glazen champagne gekregen + ze gaan als troostprijs nog een platenbon opsturen
dus bij deze zit het factory avontuur er ook op heb dankzij mijn sets in factory wel enkele bookingen binnen maar voor de meesten zal het tot op highlite zijn denk ik ;) |
Nice work Moondust :D ... Je plaats is toch sowieso de moeite waard. Kben benieuwd naar Highlite, want ik zou je graag eens aan het werk horen :) |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by Push2005
Nice work Moondust :D ... Je plaats is toch sowieso de moeite waard. Kben benieuwd naar Highlite, want ik zou je graag eens aan het werk horen :) |
je hoeft daarvoor niet eens te wachten tot op highlite ik ben iedere donderdag ( als alles goed gaat) op coolcast (www.coolcast.be) te beluisteren ofwel om 19.00u ofwel om 20.00u kan je wekelijks een mix beluisteren van mij, xilver (aka tcx) draait daar iedere donderdag om 21.00u trouwens
ik probeer wel beetje trance, groove, progressive en zo van alles in mijn mixen te steken, maar op highlite krijg je zeker pure trance te horen |
|
|
| Dj LPG |
| ej mooondust ik ben komen supporteren de vrijdag, maar aangezien ik u gezicht niet ken wist ik u ni te vinden... kheb me wel goe geamuseerd, de sfeer zat er goed in en de muziek was ook dik in orde! Kvond het dus wel jammer da ik niemand bekend vant forum ben tegen gekomen maarja... allesinds nen dikke proficiat eh :-) |
|
|
| Moondust |
er was toch een lijst uitgehangen aan discobar en aan ingang met line-up erop? weer niet gezien zeker :p
Voor moest ge u nog iets herinneren ik heb van 2.30 tot 3u en van 4.30 tot 5u moeten draaien
toch bedankt voor af te komen!! :D
ps: ge moest mij anders da op voorhand gezegd hebben é dan zette ik jou wel op guestlist en kon je gratis binnen... |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Moondust
er was toch een lijst uitgehangen aan discobar en aan ingang met line-up erop? weer niet gezien zeker :p
Voor moest ge u nog iets herinneren ik heb van 2.30 tot 3u en van 4.30 tot 5u moeten draaien
toch bedankt voor af te komen!! :D |
hehe ja da hebbek gezien, maar ik had men bril ni op en dan herken ik toch niemand als ze verder dan 2m van mij staan:p maar ik ben wel om 3u ofzo naar huis gegaan... maar ik vond je set wel goed;) |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
maar ik ben wel om 3u ofzo naar huis gegaan... maar ik vond je set wel goed;) |
jammer want mijn set om 4.30 was beter, weet nie of het aan mij lag of aan die champagne... jaja u hoort het goed deze keer wel champagne gekregen :D |
|
|
|
|