return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 19)
View this Thread in Original format
Sh!fty
[QUOTE]Originally posted by Dj LPG
Mensen van sabam zelf gaan gewoon regelmatig rond in cafe's, op fuiven en dergelijke... En wat de boetes betreft... 250€ per cd die ze vinden:) Kunnen ook nog extra boetes bijkomen, maar dat weet ik niet juist hoe dat verloopt... [QUOTE]

wa als ge die mp3's van het internet hebt gekocht?
Da kunde toch nie bewijze, ofwel?
Moondust
ik dacht dat in een officiële mp3 ook een bepaald geluid op een bepaalde frequentie doorgestuurd wordt ( niet voor menselijk oor hoorbaar) maar bij kopiëren hiervan verdwijnt dat geluid, allez toch iets vree eigenaardigs weet ook niet precies hoe het in elkaar zit
Dj LPG
quote:
Originally posted by Sh!fty
[QUOTE]Originally posted by Dj LPG
Mensen van sabam zelf gaan gewoon regelmatig rond in cafe's, op fuiven en dergelijke... En wat de boetes betreft... 250€ per cd die ze vinden:) Kunnen ook nog extra boetes bijkomen, maar dat weet ik niet juist hoe dat verloopt... [QUOTE]

wa als ge die mp3's van het internet hebt gekocht?
Da kunde toch nie bewijze, ofwel?

Ik weet ni hoe het bij andere diensten zit, maar bij den free downloadmanager van de free record shop, kunt ge uw betaalde items afdrukken en die lijsten moogt ge dan gebruiken als bewijsmateriaal. Als ze u dan nog ni geloven, mogen ze natuurlijk altijd de licenties bij u thuis komen controleren:)
Pumaz
Ja maar wie koopt daar zijn mp3's ? :rolleyes:

:p
Moondust
Heb daarnet telefoon gekregen van factory....
...het spijt mij u te moeten meedelen, maar ge zult allemaal toch nog es moeten afkomen naar factory.....
...OM VOOR MIJ TE KOMEN SUPORTEREN WANT IK MAG DE FINALE SPELEN!!!

:D :p :cool: :stongue: :haha: :gsmile: :toocool: :tongue2 :crazy: :eyespop: :tongue3
Pheatus
quote:
Originally posted by Moondust
Heb daarnet telefoon gekregen van factory....
...het spijt mij u te moeten meedelen, maar ge zult allemaal toch nog es moeten afkomen naar factory.....
...OM VOOR MIJ TE KOMEN SUPORTEREN WANT IK MAG DE FINALE SPELEN!!!

:D :p :cool: :stongue: :haha: :gsmile: :toocool: :tongue2 :crazy: :eyespop: :tongue3

:crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes:
SUPER LIEVEN!!!! Wanneer is die juist?? Kzal proberen af te komen!
Proficiat!!!!
Pumaz
Goed zo, good luck :)
Moondust
vrijdag 30 september
Phortastic
quote:
Originally posted by pooley
past ma op, nen dj is hier gecontroleerd geweest en die heeft dacht ik een koppel miljoen moeten betalen, (afbetalen)
Kan de juste boete er ni opplakken maar het gebeurt dus

en terecht. Ken ook zo ene die al ne tijd draait met cds en die heeft ook alles gewoon van p2p gehaald en gebrand... Khoop da ze diene sukkel ook es goe pakken en da hem de rest van zen leven mag betalen. En die draait in een danscafé waar het altijd stampvol zit :o
Jasperovitsj
^ Is da ni een beetje hypocriet? :)

En proficiat Moondust!! :)

Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Is da ni een beetje hypocriet? :)

lol draai ik elke week voor een zee van mensen ofwat? die verdient met zen geleechte crap van p2p . Ik verdien daar gene zak mee en zal er ook nooit get mee verdienen. En ik haat alle personen die der wel geld mee maken. Ja ge hoort het goed... HAAT.
Gladius
allright moonduts, proficiat gast!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement