|
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ja, dat is best mogelijk :)
Ik heb weet van een niet nader genoemde DJ die altijd al gepropageerd heeft enorm anti-downloading te zijn. Maar nu blijkt dat die DJ in zijn shows illegale mp3's draait. Zogezegd om een you vinger naar de markt op te steken, maar daar heb ik als eeuwige scepticus toch m'n twijfels over. Dus het kan gerust een façade zijn, of gewoon een gruwelijk gebrek aan zelfkennis of de onmogelijkheid om de eigen hypocrisie in te zien.
En kzeg niet dat het bij u zo, ik zeg alleen dat de mogelijkheid zeker niet uit te sluiten is. :) |
agree, alleen vind ik het on your behalf ook hypocriet hoe ge hier zit te doen. Als ge den heilige pater uithangt moet ge gewoon nix illegaal leechen. En hoeveel illegale mp3 gij minder hebt dan ik of iemand anders is echt wel beside the point hoor. En uw argument da ge platen koopt omda ge met vinyl draait... ja hallo, tgaat ook moeilijk anders he ;) En dat is niet meer als correct als ge Dj zijt imo. En wat ge zei over het feit dat ge nooit illegale dingen in uw sets draait heb ik veel respect voor. Want dat gebeurt veel te weinig.
Zo, en nu ben ik ook uitgepraat :) |
|
|
| Push2005 |
Ik ben dj me vinyl en Cd's. Ik koop alles legaal; maar eerst download ik het. Dus tegen downloaden heb ik niets. Ik doe de producers weinig onrecht aan, want wat ik uiteindelijk niet koop op vinyl of cd, smijt ik ook van mijn computer ( heb dus ook maar een 5tal GB muziek ).
Daarom ben ik ook van mening da Dj's die illegale mp3's spelen zwaar moeten aangepakt worden.
Nuja, ik heb het voorgaande amper gelezen dus misschien maak ik nu geen point met wat ik post :toothless
Let's behave now and stop quarreling :) ... goodnight! |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Ah, eindelijk gedaan met muggeziften:)doe da op MSN:p |
100% gelijk, door al die overbodige berichtjes heeft straks niemand gelezen dat ik naar finale mag :D
Zijn er mensen die zouden afkomen op vrijdag 30 september? dan hou ik enkele gratis inkomkaarten vrij... |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Moondust
100% gelijk, door al die overbodige berichtjes heeft straks niemand gelezen dat ik naar finale mag :D
|
:rolleyes: ja allow... ge hebt toch al een vlieger met spandoek achter gehuurd? kdenk dat ik het vanmorgend nog eens in de krant heb gelezen (frontpage)
MoonDuts gaat naar wk 2006
Edit: of was het nu finale? :p fratske e jos |
|
|
| Moondust |
Die mannen van the factory zijn gewoon te neig!!! :cool:
Er waren dus 3 halve finales met telkens 1 winnaar. Ge zou dus denken oké dan speel ik de finale tegen 2 andere dj's....
maar factory zou factory niet zijn moesten ze er niet een toffe verrassing insteken.
Ik heb mijn kaartjes samen met nen brief gekregen. In diene brief staat dat ik er niet 3 niet 4 niet 5 niet 6 niet 7 maar ineens 8 DJ's zijn :cool:
Waar die ineens vandaag komen? wie weet da!? maar da heeft nie want ik draai ze toch één voor één naar huis!!! :cool:
Iedere dj draait een half uur en daarna draaien de 4 beste nog eens een half uur en dan gaan ze een winnaar kiezen |
|
|
| Pumaz |
| Euhm... wat ze gedaan hebben is niet positief imo ;) |
|
|
| Kaidreas |
| ^inderdaad, nu maakt ge zeker geen kans, zonder dat ge die mannen eerst een blowjob geeft ofzow |
|
|
| Jasperovitsj |
Vage daar...
Eerst op dj2dj zeggen dat er 3 halve finales zijn, en dan opeens blijkt er een 4de te zijn geweest, waar er dan opeens 4 kandidaten uit geselecteerd zijn, terwijl er dan maar 1 of 2 per vorige halve finale doormocht. Dus die 4 mannen zullen dan ongeloofelijke krakken moeten zijn, want als ge al ziet dat bijvoorbeeld ne Nick Shaffer of nen Axuma er ni bij zijn in de finale, dan moeten die anderen gewoon enorm goed zijn. :o
En ja, Paul Cruz en DanE liggen er misschien wel uit (ook alleen omdat ze niet genoeg supporters bijhadden bleek uit de puntentelling die de jury bekend maakte), maar buiten Murderboy is er een andere finalist die blijkbaar wel eens regelmatig in the Factory draait. Makes you wonder... |
|
|
| Pumaz |
| Corruption in Belgium ? Well I never :rolleyes: |
|
|
| Kaidreas |
| was jij daar vroeger geen dj jack? wrm hebt gij niet meegedaan dan? met u connecties waart ge misschien ook al ver geraakt? (alle kzeg daarom niet dat u skill niet goed is e) |
|
|
| Pumaz |
Ik heb er ooit één keer gedraaid ja maar toen was het nog niet 'The Factory'.
En ik doe niet aan contests in het algemeen ;) |
|
|
|
|