|
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Push2005
De CD markt niet goed ?! Ik vind dat er héél mooie CD-turntables op de markt zijn hoor, en nog nauwkeurig ook ! |
Ik had het op cd's zelf, niet op tt's ;)
Dat er goeie cd-tt's zijn weet ik goed genoeg, ik heb er 3 :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik had het op cd's zelf, niet op tt's ;)
Dat er goeie cd-tt's zijn weet ik goed genoeg, ik heb er 3 :) |
Waar haal jij da geld vandaan ? Die pioneer MK2's zijn haast onbetaalbaar :tongue2 |
|
|
| Pumaz |
Ik heb die gekregen :D
Wat ik wel leuk vind is hogekwaliteits-mp3's kopen en op CD branden, ik speel namelijk liever met CD's :)
Al krijgt Ableton Live nog steeds voorrang :p |
|
|
| Push2005 |
Ik heb die gekregen :D
|
... van een suikernonkel ofzo ? Wie geeft da nu weg:toothless |
|
|
| Sh!fty |
| gekregen a.k.a van den boot gevalle zeker :rolleyes: |
|
|
| Pumaz |
| lol, het is een lang verhaal... maar ik moest er wel iets voor doen natuurlijk ;) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Excuses daarvoor :p
Ik weet wa de gevolgen van illegale muziek downloade is, Ik zie het alleen nie gebeure da op een fuif de DJ daarop wordt gecontroleerd :D
De flikken zulle wel iet belangrijker te doen hebbe dan da
|
past ma op, nen dj is hier gecontroleerd geweest en die heeft dacht ik een koppel miljoen moeten betalen, (afbetalen)
Kan de juste boete er ni opplakken maar het gebeurt dus |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by pooley
past ma op, nen dj is hier gecontroleerd geweest en die heeft dacht ik een koppel miljoen moeten betalen, (afbetalen)
Kan de juste boete er ni opplakken maar het gebeurt dus |
Mensen van sabam zelf gaan gewoon regelmatig rond in cafe's, op fuiven en dergelijke... En wat de boetes betreft... 250€ per cd die ze vinden:) Kunnen ook nog extra boetes bijkomen, maar dat weet ik niet juist hoe dat verloopt... |
|
|
| Moondust |
| ...nog een voordeel van met vinyl te draaien, van mij mogen ze gerust binnenvallen als ik ergens draai :D |
|
|
| Kaidreas |
lol, het is een lang verhaal... maar ik moest er wel iets voor doen natuurlijk ;) |
suckie suckie, 3cd-tt? |
|
|
| Pheatus |
| :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|