|
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
wanneer valt de volgende ronde? |
Er gingen blijkbaar nog een paar voorrondes zijn, dus de finale zal pas ergens in de zomer zijn ofzo, dunno |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Die was ook goed, paar magnifieke latin house platen gehoord.
Voor de mensen die er waren en 2 tracks willen die hij gespeeld heeft:
Gregor Salto & Magda Maldes - Boa viagem |
die had'k ook gespeeld op de beta party :p
is idd zalige plaat ... die break is werkelijk hOt :D
ochjah ...
succes eh tom in de volgende ronde :p |
|
|
| Kaidreas |
| hahahahaha fok... porky's head... grappigste blunder dit jaar IMO |
|
|
| Moondust |
| ...And what makes you soooo perfect? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Moondust
...And what makes you soooo perfect? |
Hehehe... zo perfect is em ni want hij heeft van 't weekend met Risk verloren van Anja en mij :p |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Moondust
...And what makes you soooo perfect? |
sorry jos, gemoogt het niet verkeerd opvatten ze ik vond het gewoon super grappig. die naam porky's head
@ tom: zwegt joenge of moet ik u nu weeral komen pijn doen |
|
|
| Moondust |
| np. Ik weet zeker dat iedereen al eens voor had dat ge iets zegt of schrijft en ge weet dat er iets nie klopt maar ge ziet nie direct wa, wel nu weet ik wat er verkeerd was :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
@ tom: zwegt joenge of moet ik u nu weeral komen pijn doen |
Rawr, kom maar af, ik lig klaar :p
Laat maar, Anja heeft da ni graag da 'k een affaire heb met u :) |
|
|
| Jasperovitsj |
"Hello
Wij hebben u inschrijving voor onze dj contest goed ontvangen.
Kan u aub u gsm nummer doormailen zodanig wij u kunnen contacteren voor verdere afspraken.
Jullie eerste voorronde zou doorgaan op vrijdag 17 juni. Gelieve dit zo snel mogelijk te bevestigen zodanig we jullie kaarten kunnen drukken.
Grtzzz
The Factory "
So I'm in as well :)
Komt gelukkig goed uit, m'n volgende examen pas de woensdag erna... |
|
|
| Pumaz |
| Ik zal er natuurlijk weer zijn :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik zal er natuurlijk weer zijn :D |
Nog volk? *puppyface*
Weeral gratis kaarten of course ;) |
|
|
|
|