return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 3)
View this Thread in Original format
Xilver
Ja 't is gebeurd he. Ik heb juist 'n sms'ke gekregen. Gewonnen, ik ga door naar de volgende ronde :)
Pumaz
teh w00t :D
Xilver
Nick Shaffer mag ook door, DJ die voor mij heeft gedraaid :)
Pumaz
Die was ook goed, paar magnifieke latin house platen gehoord.

Voor de mensen die er waren en 2 tracks willen die hij gespeeld heeft:

Gregor Salto & Magda Maldes - Boa viagem
Salome De Bahia - Copacabana
TOR
zalig, congrats :)
Meltoz
Super jongen :D Had vrijdag nog e berichtje gestuurd naar Jasp, omde groetekes daar te doen en je succes te wensen, maar is zo te zien ni gekomen... ;)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Xilver
Ja 't is gebeurd he. Ik heb juist 'n sms'ke gekregen. Gewonnen, ik ga door naar de volgende ronde :)

Awesome! :)
Nyah
quote:
Originally posted by Xilver
Ja 't is gebeurd he. Ik heb juist 'n sms'ke gekregen. Gewonnen, ik ga door naar de volgende ronde :)


:D tuurlijk moogt ge door naar de volgende ronde, schat
ik hoop dat er bij de volgende ronde weer beta's aanwezig zijn en nog n hoop meer ;) :toocool: (en als ge ni komt, your loss :p)
Moondust
ik zal er zeker weer bij zijn
er zijn toch weer vrijkaarten hé :D

Moest ik er 2 kiezen die doorgingen had ik gekozen voor tcx en dienen die erna kwam. maar ja das mijn persoonlijke mening, 'k had er toch al 1 van juist, gelukkig de juisten...

congratzzz!!!
en tot binnen enkele weken in the factory...

ps: 'k weet zeker dat "porky's head" het verschil gemaakt heeft :haha:
Nyah
quote:
Originally posted by Moondust
ik zal er zeker weer bij zijn
er zijn toch weer vrijkaarten hé :D

nice
zal wel weer met vrijkaarten zijn, i guess :) tom had er voor de vorige keer 50, dus mensen, echt ni verlegen zijn om uw kameraden enz mee te sleuren voor n gratis feestje in aalst he ;) die 50 mogen écht wel op :p

TOR
wanneer valt de volgende ronde?
Xilver
quote:
Originally posted by TOR
wanneer valt de volgende ronde?


Datum wordt nog meegedeeld. Ik heb er geen idee van.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement