|
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Ja 't is gebeurd he. Ik heb juist 'n sms'ke gekregen. Gewonnen, ik ga door naar de volgende ronde :) |
|
|
| Xilver |
| Nick Shaffer mag ook door, DJ die voor mij heeft gedraaid :) |
|
|
| Pumaz |
Die was ook goed, paar magnifieke latin house platen gehoord.
Voor de mensen die er waren en 2 tracks willen die hij gespeeld heeft:
Gregor Salto & Magda Maldes - Boa viagem
Salome De Bahia - Copacabana |
|
|
| Meltoz |
| Super jongen :D Had vrijdag nog e berichtje gestuurd naar Jasp, omde groetekes daar te doen en je succes te wensen, maar is zo te zien ni gekomen... ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ja 't is gebeurd he. Ik heb juist 'n sms'ke gekregen. Gewonnen, ik ga door naar de volgende ronde :) |
Awesome! :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ja 't is gebeurd he. Ik heb juist 'n sms'ke gekregen. Gewonnen, ik ga door naar de volgende ronde :) |
:D tuurlijk moogt ge door naar de volgende ronde, schat 
ik hoop dat er bij de volgende ronde weer beta's aanwezig zijn en nog n hoop meer ;) :toocool: (en als ge ni komt, your loss :p) |
|
|
| Moondust |
ik zal er zeker weer bij zijn
er zijn toch weer vrijkaarten hé :D
Moest ik er 2 kiezen die doorgingen had ik gekozen voor tcx en dienen die erna kwam. maar ja das mijn persoonlijke mening, 'k had er toch al 1 van juist, gelukkig de juisten...
congratzzz!!!
en tot binnen enkele weken in the factory...
ps: 'k weet zeker dat "porky's head" het verschil gemaakt heeft :haha: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Moondust
ik zal er zeker weer bij zijn
er zijn toch weer vrijkaarten hé :D
|
nice
zal wel weer met vrijkaarten zijn, i guess :) tom had er voor de vorige keer 50, dus mensen, echt ni verlegen zijn om uw kameraden enz mee te sleuren voor n gratis feestje in aalst he ;) die 50 mogen écht wel op :p |
|
|
| TOR |
| wanneer valt de volgende ronde? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TOR
wanneer valt de volgende ronde? |
Datum wordt nog meegedeeld. Ik heb er geen idee van. |
|
|
|
|