return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
DJ-contest Factory Aalst, 3 juni (pg. 10)
View this Thread in Original format
Pumaz
Ik zal er zijn :)

23u aan de deur afspreken ?
Vadro
quote:
Originally posted by _Jedi
:eek:
wablief doet Paul Cruz nog steeds mee aan DJ Contests?? :rolleyes:

mja is vrij simpa gast, kan goed mixen, niet mijn favoriete dingen die hij draait, ...

maar is idd reeds een paar jaar resident van Dibango, dan zou zo'n DJ niet meer mogen meedoen aan dergelijk contests, er zijn veel te veel jonge talentvolle DJ's die maar niet aan de bak komen, (zeker die prog & trance draaien) die contests zijn er ook beetje om die DJ's een kans te geven eens te spelen in een club of event vind ik, niet alleen om zich als beste te tonen, want ja als de jury leden graag groove, techno of jump graag horen, zijn prog of trance DJ's altijd benadeeld.. maar ja dat staat niet in het reglement van de organisatie... kstop met zagen :D

Ik heb prog & trance gedraaid op die contest en ik denk toch ook dat dat in mijn nadeel speelde. Ik durf er bijna op wedden dat een prog/trance DJ deze contest nooit zal winnen. Ik zeg niet dat ik er daardoor niet door ben maar het zal zeker meegespeeld hebben.

En als je dan o.a. moet concurreren tegen iemand die al 15 jaar draait (paul cruz) (en ook de rest was al jaren bezig) terwijl ik zelf nog maar nauwelijks een jaartje bezig ben dan weet je het wel...Maar ja, het staat iedereen vrij om deel te nemen zeker?

Succes vanavond Vega, ik zal niet afkomen want er is niemand die met mij de verre verplaatsing wil doen :whip:
Laat het publiek maar shaken op een groovy/houzy/funky setje :stongue:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Vadro

Laat het publiek maar shaken op een groovy/houzy/funky setje :stongue:

Mijn afterbommmeekeeeuuuuuuuuhhss steken al klaar hoor :stongue:

@ Jedi: Zo denk ik er dus ook over :) Dus ik hoop dat hij vanavond niet in mijn voorronde zit, want das is er al meteen een finaleplaats minder om voor te draaien :nervous:
Pumaz
Het was weer een fijne avond :)

Muzikale hoogtepunt was zonder twijfel Jasper's laatste plaat :
Terry Grant feat. Jennifer Horne - I'll kill you (Luke Chable remix) :cool:

Jasper was ook de beste dj die ik gezien heb, dus hopelijk komt er een finaleplaats
Zehra
quote:
Originally posted by Pumaz
Het was weer een fijne avond :)

Ik vond het eigenlijk maar redelijk tam gisteren :)
Geen volk, geen sfeer, en om één of andere reden waren de Dj's (inclusief mezelf) ook niet echt top... Ik kreeg zelf nooit echt zin of schwung in m'n draaien, wss omdat het aanwezige publiek niet echt veel ervaring had met mijn stijl. En bovendien was de naald van de linkse platenspeler slecht afgesteld, zodat die constant versprong bij het inmixen :whip: Nu ja, de DJ voor mij speelde electro en house, en zelfs hij kreeg het volk amper in beweging, dus dat wil ook al wat zeggen. Ik vond zijn set wel eerder saai, te veel monotone en donkere electro, met al en toe slechts een uitschieter (Thomas Andersson - Washing up (Tiga remix)). Technisch was hij bij momenten ook maar heel pover, en hoewel mijn set ook verre van perfect was (die van woensdag was véééél beter :D), zou een finaleplaats er toch moeten kunnen inzitten. Zeker omdat de DJ na mij technisch ook niet echt uitblonk. Hij begon wel met lekkere funky techno (Technasia - Final quadrant :crazy: ), maar verviel dan ook weer in dezelfde platte electro als de eerste DJ (weeral Thomas Andersson :rolleyes: ). Rond 3u zijn we dan maar doorgegaan, en terug in Schoten was er in de kebapzaak zowaar méér sfeer dan in The Factory...

Ik zal wel zien wat het wordt, want één van de DJ's die nog moest draaien om 4u was wéér een resident in een afterclub. Beetje raar, en vooral beetje unfair dat er in zo'n contest 2 DJ's meedoen die al jaren resident in een club zijn. :whip: Maar wat doe je eraan?

In ieder geval bedankt aan de mensen die zijn komen supporteren, en twas fijn om Jedi nog eens terug te zien ;)

As always heb ik weer m'n tracklist ter beschikking :D

01. Stel & Good Newz - Little soul (Club mix)
02. Matthew Dekay vs Proluctors - Bad
03. Flash Brothers - The call
04. Echomen - Womb (Original mix)
05. The Proluctors - Expression
06. Gabriel & Dresden - Portobello
07. Way Out West - Don't forget me (Clifton High mix)
08. Baggage Handlers - Vaportrail (Chris Micali remix)
09. Siberian Son - Playing
10. Terry Grant feat. Jennifer Horne - I'll kill you (Luke Chable remix)
TOR
quote:
Originally posted by Zehra
08. Baggage Handlers - Vaportrail (Chris Micali remix)

dit is zo'n zalige plaat hé :crazy:
_Jedi
^twas zeker nog eens plezant om nog eens met Beta's op stap te zijn :)

Van de 3 DJ's dat ik gehoord was Vega (Jasper) niet vanwege zen Beta roots, voor mij ook de betere, muzieksmaak (ma dat wist ik al) en ook technisch, geen echt storende fout gehoord, terwijl de andere 2 me regelmatig deden wakker schudden door de foutjes die ze deden.
Bij Vega waren er ook een 3tal goosebumps-moments... kreeg ik niet van de andere 2 :rolleyes: That's my opinion!
Ah ja....
Jasper, ik denk uwe overgang van
03. Flash Brothers - The call naar => 04. Echomen - Womb (Original mix) was perfect, allé das als ge de overgang en mixen gewoon niet hoort.. alsof het 1 song is. :eek:

Vince (de DJ voor Vega) & Mc... en nogiets :conf: speelden idd veel monotone electro, house en wat groove. Maar ja das dan wel het stuff dat ze graag horen in The Factory dacht ik.

Beste plaat van Vince was voor mij dan de laatste:
Theory:Kaos! - Electronic Surgery maar das eentje van rond de zomer van 2004 en dat ze de 80's hits blijven door de groove-house mixer halen blijf een feit, khoorde een remix van Janet Jackson - What Have You Done For Me Lately? leuk en goed voor enkele mainstream clubs maar die dingen komen zo inspiratieloos over en brengen geen 'wauw' feeling over.

Wat opkomst betreft, tja jammer maar wat wil je als je die contest nog niet eens vermeld op je website??

En idd er deed nog een resident mee, DJ Murderboy van afterclub Matinee, toffe gast en geen brookie int milieu .. zelfde pensioen leeftijd van mij...:clown:
Komaan mannen zeg.. Maak plaats voor jong en vers vlees in die DJ Contests!!!
Dat ze dan een Senior DJ Contest ofzo doen hé.. :rolleyes:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by _Jedi

Dat ze dan een Senior DJ Contest ofzo doen hé.. :rolleyes:

Das nog ni eens zo'n slecht plan :)
Nyah
^^^
Jasper, al nieuws of je door mag naar de finale?
(bijkomende vraag: ben nu ni zeker, maar stond er op de site van dj2dj ni zoiets van : als ge een voorronde wint, ge een fles champagne wint, of heb ik dat verkeerd gelezen?)

Moondust, moet jij ook de 29e draaien?

Wie komt er allemaal de 29e naar the Factory om te supporteren voor Xilver/Moondust (als ie dan moet draaien)?
Jasperovitsj
Ik heb nog niks gehoord nee, maar ik verwacht de uitslag ook pas binnen een week ofzo, wss pas na de 2de halve finale. Kheb ook geen idee of ze uit elke halve finale evenveel finalisten gaan halen, of gewoon de beste dj's over beide halve finales...

En Moondust zal dan ook wel moeten draaien de 29ste, aangezien hij niet in mijn halve finale zat :)

Xilver
De datum is verzet van de 29e juli naar de 12e augustus.
Jasperovitsj
Inderdaad, want de almighty Paul Cruz kon de komende 2 vrijdagen niet omdat hij op een ander moet gaan draaien :rolleyes:
Das dan een resident, dus die moet gewoon z'n prioriteiten stellen: als ge meedoet aan zo'n contest moet je ofwel uw andere gigs laten vallen de avond waarop je moet draaien, ofwel trek je je terug uit de contest. Kvind het dus lichtelijk schandalig dat ze dan toch voor hem de hele contest uitstellen en verplaatsen, des te meer omdat die gast waarschijnlijk toch met de hoofdprijs zal gaan lopen :rolleyes: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement